Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@02:58:24 GMT

واکنش تاج به اظهارات هدایتی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۰۹۳

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات حسین هدایتی توضیحاتی ارائه کرد. ناطقان: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در واکنش به اظهارات اخیر حسین هدایتی عنوان کرد: من مصاحبه آقای هدایتی را خواندم. ایشان اگر نامی از فردی جهت پرداخت رقمی به صورت شخصی آورده بود قطعا مراتب پیگیری حقوقی و قضایی فدراسیون اعمال می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت توضیحاتی جهت روشن سازی افکار عمومی لازم است.

وی ادامه داد: در این مسیر، دو بار از سوی آقای هدایتی در زمان حضور آقای کفاشیان و فدراسیون فعلی در کنار ۱۴ فدراسیون دیگر به تیم ملی فوتبال جهت پاداش و بخشی از قرارداد آدیداس کمک صورت گرفته است. البته بهره برداری تبلیغی هم در این باره از سوی شرکت مربوطه انجام گرفته است.

تاج با اشاره به انتشار مطلبی در فضای رسانه‌ای افزود: بنده و هیچ یک از اعضای فدراسیون چای شخصی آقای هدایتی را هم نخورده‌ایم و اینکه گفته می‌شود مبلغی در این باره به صورت شخصی پرداخت شده کذب محض و عاری از واقعیت است. بر این اساس، بلافاصله با شکایت رسمی از یک روزنامه در این باره پیگیری لازم صورت گرفته است و قطعا تا انتها پیگیری خواهد شد. منبع: میزان برچسب ها: تاج ، هدایتی ، واکنش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تاج هدایتی واکنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش ورزش سه، پس از اظهارات مدیر تیم سپاهان که در خصوص داوری اعتراض کرده و عملکرد داوران را علیه این تیم خوانده بود، فدراسیون به مصاحبه او واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

این اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به مقررات جدید پیرامون محدودیت اهالی فوتبال برای صحبت در مورد داوری و تیم حریف است.

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی