Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:03:05 GMT

بارش 210 میلیمتری باران در مینودشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۵۰۵

بارش 210 میلیمتری باران در مینودشت

گرگان - ایرنا - معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان گفت که بیشترین بارش 48 ساعت اخیر باران در ایستگاه های باران سنجی استان تا صبح امروز سه شنبه در شهرستان مینودشت با 210میلیمتر ثبت شد.

محمدرضا رحمن نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش باران شدید که از بامداد دوشنبه در استان آغاز شده بود همچنان در برخی نقاط به خصوص شرق گلستان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این مدت 196 میلیمتر در کلاله، 162 میلیمتر در پارک ملی گلستان، 155 میلیمتر در گرگان، 149 میلیمتر در بندرترکمن، 137 میلیمتر در گنبدکاووس، 117 میلیمتر در بندرگز، 113 میلیمتر در کردکوی، 110 میلیمتر در علی آباد، 81 میلیمتر در مراوه تپه و 76 میلیمتر در اینچه برون گنبدکاووس باران بارید.
وی همچنین به بارش برف در ارتفاعات گلستان اشاره کرد و افزود: در منطقه کوهستانی خوش ییلاق شهرستان آزادشهر تاکنون 70 سانتیمتر برف ثبت شد.
بارش شدید باران دو روز اخیر استان موجب آبگرفتی بسیاری از معابر شهری استان و طغیان رودخانه ها شد.
بر اساس داده های سازمان هواشناسی؛ این سامانه سرد و بارشی از یکشنبه شب وارد گلستان شده که پیامد آن بارندگی متناوب باران، رعد و برق، ریزش برف در نواحی کوهستانی، مه غلیظ و ریزش تگرگ، وزش باد شدید، مواج شدن دریای خزر و کاهش 14 تا 16 درجه ای دما است.
به دلیل وقوع باران شدید و مداوم، رودخانه های اترک، گرگانرود و قره سو و دچار سیلاب و آبگرفتگی برخی معابر شهری شده است.
طبق گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، جاده های مناطق کوهستانی استان به ویژه خوش ییلاق محور آزادشهر - شاهرود و توسکستان گرگان - شاهرود، به دلیل بارش برف و کولاک از روز گذشته تاکنون بسته است.
6204/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي هواشناسي باران گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش شدید باران در تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • بارش شدید باران در شهر ایلام
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر
  • بارش شدید باران در شهرستان راز وجرگلان
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • بارش شدید باران بهاری در کرج
  • دزفول را هم آب برد + عکس
  • (ویدئو) بارش شدید باران در تهران
  • فیلم/ بارش شدید باران در تهران