Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@20:30:12 GMT

غرق کشتی تجاری در بندر شهید رجایی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۵۳۸

یک فروند کشتی تجاری ایرانی در حالی که 153 کانتینر بار همراه خود داشت، در یکی از اسکله های بندر شهید رجایی بندرعباس غرق شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، داز روابط عمومی وزارت راه و شهر سازی، این کشتی در حالی که در حال تخلیه آخرین کانتیر خود بوده است تعادلش بهم می خورد و غرق می شود و چند نفر از خدمه هم هنگام غرق شدن کشتی به درون دریا افتادند که البته همگی در سلامتند به جز یک نفر که مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جزئیاتی از حادثه
­وزیرراه و شهر سازی گفت : یک کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی درحال تخلیه و بارگیری بوده که غرق شده و هنوز مشخص نیست چه عوامل و عللی در این حادثه موثر بوده است.
محمد اسلامی افزود: هم اکنون تیمی درحال بررسی موضوع است و امیدواریم با ارائه گزارش این گروه بتوان درباره علت این حادثه اظهار نظر کرد.
وی تاکید کرد: نکته مهم این است که این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته و جز یک نفر که مصدوم شده بقیه خدمه کشتی درسلامت بسرمی برند.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی هم گفت: بین ساعت 9 تا 10 صبح امروز یک فروند کشتی با 153 کانتینر هنگام تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی دچار حادثه شد و کانتینرها به آب ریخته شدند.
هادی حق شناس افزود: این کشتی 90 متر طول داشت و حامل کالاهای صادراتی روغن صنعتی، پتاسیم کلر، و… بود.
وی افزود: ظاهرا در ناهماهنگی که بین افسر اول کشتی و متصدی جرثقیل و تخلیه و بارگذری رخ داد، بخشی از این کشتی  غرق میشود که در حال خارج سازی کانتینرها هستیم.
حق شناس افزود: این کشتی دارای 14 نفر پرسنل است که همگی هندی هستند و فقط یک نفر از ناحیه پا آسیب دیده است و بقیه سالم هستند. 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: غرق کشتی تجاری کانتینر بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، «کشتی نیکی غزه ترکیه- قطر» حامل کمک‌ های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه از بندر مرسین بدرقه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، کشتی مذکور هم اکنون حامل کمک‌ های بشردوستانه به نوار غزه وارد بندر العریش شد.

«کشتی نیکی غزه ترکیه-قطر» که با هماهنگی مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» تهیه شده و از بندر مرسین ترکیه راه افتاده بود به بندر العریش مصر رسید.

این کشتی توسط تیم‌ های هلال احمر ترکیه و آفاد مورد استقبال قرار گرفت.

کد خبر 6100856

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از ۱۵۰۰ ماما / حمایت ویژه دولت از ماماها
  • «کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • بندر چابهار بهترین گزینه برای مبادلات تجاری افغانستان
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه