Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:03:23 GMT

اين حادثه تلفات جاني نداشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۶۰۵

اين حادثه تلفات جاني نداشت

خبرگزاري آريا- شناور تجاري کانتينر بر به طور کامل در بندر شهيد رجايي غرق شد که اين سانحه غرق کشتي در شهيد رجايي تلفات جاني نداشت.
به گزارش خبرگزاري آريا، مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان گفت: اين حادثه ساعت نه و نيم صبح امروز رخ داد، اين شناور هندي از مبدا بندر جبل علي دبي وارد بندر شهيد رجايي شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اله مراد عفيفي پور افزود: اين شناور 14 خدمه داشت که خوشبختانه هيچ فوتي نداشت و سه آسيب ديده اين حادثه نيز دو نفر در محل مداوا شدند و يک نفر به بيمارستان اعزام شد.
وي گفت: غرق شدن اين شناور هيچ اختلالي در فعاليت بندر شهيد رجايي ايجاد نمي‌کند و هم اکنون فعاليت بندرشهيد رجايي به طور عادي در حال انجام است.
عفيفي پور گفت: با هماهنگي‌هاي لازم انجام شده با مالک کشتي اين شناور بزودي از آب بيرون کشيده مي‌شود.
وي  گفت :علت حادثه در دست بررسي است.
 
گفتگو با حق شناس معاون دريايي سازمان بنادر درباره جزييات حادثه براي کشتي تجاري در بندر شهيد رجايي:
اين کشتي امروز حدود ساعت 9 صبح حدود 153 کانتينر بارگيري مي کند و کانتيرنهاي آخر که به کشتي منتقل مي شود کشتي پاي اسکله غرق مي شود کالاهاي اين کانتنيرها صادراتي بوده است. عوامل بندري پرنسل کشتي را بلافاصله به بندر منتقل مي کنند که تمام 14 نفر عوامل اين کشتي سالم هستند و به جز يک نفر که از ناحيه پا آسيب ديده است.
در حال حاضر عمليات تخليه کانتينر آغاز شده
 
وزيرراه: دلايل بروز حادثه غرق شدن کشتي کانتينري درحال بررسي است
وزيرراه و شهر سازي گفت: يک کشتي کانتينري در بندر شهيد رجايي درحال تخليه و بارگيري بوده که غرق شده و هنوز مشخص نيست چه عوامل و عللي در اين حادثه موثر بوده است.
محمد اسلامي افزود: هم اکنون تيمي درحال بررسي موضوع است و اميدواريم با ارائه گزارش اين گروه بتوان درباره علت اين حادثه اظهار نظر کرد.
وي تاکيد کرد: نکته مهم اين است که اين حادثه خوشبختانه تلفات جاني نداشته و جز يک نفر که مصدوم شده بقيه خدمه کشتي درسلامت بسرمي برند.
 
سانحه غرق کشتي در شهيد رجايي تلفات جاني نداشت
مدير کل بنادر و دريانوردي استان هرمزگان گفت: سانحه غرق شدن کشتي در بندر شهيد رجايي تلفات جاني نداشت.
الله مراد عفيفي پور در گفتگويي با بيان اينکه صبح امروز يک کشتي کانتينري کوچک در اسکله بندر شهيد رجايي غرق شد، تصريح کرد: اين کشتي 14 خدمه داشت که عمدتا مليت هندي دارند و خوشبختانه همه آن‌ها زنده هستند و تلفات جاني نداشتيم.
وي افزود: تنها يک نفر از اين افراد زخمي شده است که هم اکنون در مراکز درماني در حال مداواست.
عفيفي پور در پاسخ به اين سوال که کشتي سانحه ديده با پرچم کدام کشور در بندر پهلو گرفته است، گفت: اين کشتي با پرچم جزاير کومور در بندر شهيد رجايي پهلو گرفته بود و در حال تخليه محموله کانتينري خود بود.
مدير کل بنادر و دريانوردي هرمزگان در رابطه با علت سانحه نيز خاطر نشان کرد: در حال حاضر دليل سانحه مشخص نيست و ضمن انجام عمليات امداد و نجات در حال پيگيري علت حادثه نيز هستيم.
صبح امروز يک فروند کشتي کانتينري در اسکله کانتينري بندر شهيد رجايي به علت نامعلومي دچار سانحه شد که طبق آخرين خبر‌هاي دريافتي اين کشتي کاملا غرق شده است.
 
جزئياتي از حادثه کشتي کانتينري خارجي در بندر شهيد رجايي
معاون دريايي سازمان بنادر و دريانوردي گفت: بين ساعت 9 تا 10 صبح امروز يک فروند کشتي با 153 کانتينر هنگام تخليه و بارگيري در بندر شهيد رجايي دچار حادثه شد و کانتينر‌ها به آب ريخته شدند.
هادي حق شناس افزود: اين کشتي 90 متر طول داشت و حامل کالا‌هاي صادراتي روغن صنعتي، پتاسيم کلر، و… بود.
وي افزود: ظاهرا در ناهماهنگي که بين افسر اول کشتي و متصدي جرثقيل و تخليه و بارگذري رخ داد، بخشي از اين کشتي غرق مي‌شود که در حال خارج سازي کانتينر‌ها هستيم.
حق شناس افزود: اين کشتي داراي 14 نفر پرسنل است که همگي هندي هستند و فقط يک نفر از ناحيه پا آسيب ديده است و بقيه سالم هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشتي بندر شهيد رجايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی کارگران کشور در بخش آقایان به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر با همکاری انجمن کشتی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرانزلی، ۶ و ۷ خرداد در بندر انزلی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین