Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز یکشنبه فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده همچنان در استان فعال است و تا ظهر چهارشنبه مهمان آسمان گلستان خواهد بود.

داداشی اضافه کرد: ارتفاع برف در ارتفاعات گلستان بین ۶۰ الی ۱۲۰ سانتی متر گزارش شده که در خوش ییلاق ۶۰ و درازنو ۱۲۰ سانتی متر برف باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان بارش باران در گمیشان ۲۲۵، مینودشت ۲۱۹، کلله ۲۱۲، پارک ملی گلستان ۱۶۵، آق قلا ۱۷۲، گرگان ۱۵۶، بندرترکمن ۱۷۷، گنبدکاووس ۱۳۷، مراوه تپه ۱۰۳، آزادشهر ۱۵۶، گالیکش ۱۸۲، رامیان ۱۸۴، بندرگز ۱۱۷، کردکوی ۱۱۴، علی آبادکتول ۱۱۰ میلی متر بوده است.

داداشی ادامه داد: درحال حاضر جبهه اصلی هوا در شرق استان قرار گرفته و شدت بارش باران آن بیشتر از نواحی غربی است.

وی گفت: بارش باران تا ظهر سه شنبه از مسیرهای شرق استان عبور می‌کند و در نواحی غرب استان بارش‌ها به صورت پراکنده و متناوب ادامه خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی گلستان در خصوص کولاک ارتفاعات اضافه کرد: بارش برف و کولاک به دلیل وزش باد در ارتفاعات استان تا اواخر وقت سه شنبه ادامه دارد.

داداشی تصریح کرد: فعالیت این سامانه در روز چهارشنبه کاهش می یابد ولی در اوایل شب چهارشنبه شاهد موجی خواهیم بود که سبب بارش های پراکنده می شود.

وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه یک موج ضعیف در طول روز از فراز استان عبور می کند و عصر پنجشنبه به طور کلی این سامانه گلستان را ترک خواهد کرد و شروع سال جدید آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

کد خبر 4572037

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ضعیف و ناپایدار همراه افزایش ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و بارش پراکنده طی امروز و فعالیت سامانه بارشی از اواسط هفته آینده بر روی استان خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ضعیف و ناپایدار طی امروز و روز شنبه هشتم اردیبهشت از مناطق مستعد و ارتفاعات در نیمه شرقی و جنوبی استان است.

وی افزود: بر این اساس شرایط جوی در بیشتر مناطق به صورت افزایش ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و در نواحی مستعد بارش پراکنده رگباری مورد انتظار است، طی روزهای یکشنبه تا بعدازظهر وقت سه‌شنبه جو پایدار حاکم خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از بعدازظهر روز سه‌شنبه تا پایان هفته سامانه فعال بارشی بر روی استان از سمت غرب و جنوب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دما بیشینه طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: بادرود با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد و شاهین‌شهر و میمه با دمای یک درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 748090

دیگر خبرها

  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران