Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داستان خوانی «خوشا خوشبختان» با حضور یاسمینا رضا، ژان کلود کریر، کارل بوکه و نهال تجدد به کارگردانی مهدی حسینی و علی رزازیان و تهیه کنندگی حامد صدیقی در تهران برگزار می‌شود.

این داستان خوانی توسط شرکت رومی فیلم فرانسه و با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت فرانسه در ایران و همزمان با بزرگداشت سعدی در اوایل اردیبهشت ماه ۹۸ اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان خوانی «خوشا خوشبختان» توسط ژان کلود کریر نویسنده، بازیگر و ادیب فرانسوی و برنده ۲ جایزه اسکار، یاسمینا رضا، نمایشنامه نویس موفق دهه آخر قرن بیستم فرانسه و برنده ۲ جایزه «مولیر» و جایزه «تونی»، کارول بوکه بازیگر و کارگردان فرانسوی و نهال تجدد نویسنده و مترجم صورت می‌گیرد.

در این اثر مشترک ایران و فرانسه، هنرمندان ایرانی نیز مشارکت داشته و موسیقی این اثر را گروه «بل کانتو» به رهبری نیما پناهی‌ها اجرا خواهند کرد.

این رویداد فرهنگی بر اساس کتاب «خوشا خوشبختان» نوشته یاسمینا رضا صورت می‌گیرد که موضوع اصلی آن نگاه درونی متفاوت به روابط انسانها است.

کد خبر 4572083 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: ياسمينا رضا ژان کلود کریر داستان نویسی تئاتر ایران سعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارپایه خوانی شهادت امام صادق (ع) در ده زیار

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین چهارپایه خوانی به همراه پخت آش نذری در روستای ده زیار کرمان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079706 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • چهارپایه خوانی شهادت امام صادق (ع) در ده زیار
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • خوش آن گروه که هستند با امام بقیع