Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین مراسم اعطای مجوز به فعالان رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، روز ۲۵ اسفندماه، با حضور مدیران رسانه‌ها، سیدمحمدصادق امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و برخی از معاون این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این مراسم که در محل سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر برگزار شد، سیدمحمدصادق امامیان، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، گفت: امروز تعامل رسانه دیگر در حد تعارف و حرف نیست بلکه اصلی‌ترین مسئولیت رسانه‌های دیداری و شنیداری تعامل است که سبب بوجود آمدن بازار رقابتی در حوزه محتوا می‌شود و رسانه‌ای در این تعامل موفق است که دارای کیفیت مطلوب‌تری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی سازمان تنظیم مقررات ایجاد تعامل سازنده با رسانه‌ها است، افزود: امروزه در فضای متنوع فعالیت رسانه‌ها، بدون مسئولیت‌پذیری و مشارکت نمی‌توان حضور فعالی داشت.

رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر با تاکید بر اهمیت منافع جامعه تصریح کرد: باید در همه حوزه‌ها از اقتصاد تا کودک و خانواده به کیفیت محتوا و نحوه رقابت فکر کنیم و منافع جامعه را در همه سطوح رعایت کنیم.

وی با اشاره به مسئولیت‌پذیری این سازمان در مقابل فعالان رسانه‌ای تاکید کرد: ما به اصل تقویت رسانه‌ها و حمایت و تسهیل فعالیت آنها مطابق مقررات پایبند هستیم و معتقدیم اگر از رسانه‌های فعال حمایت نشود و آنها متضرر شوند، به نوعی کشور متضرر خواهد شد.

امامیان تاکید کرد: ما با آغوش باز از نظرات مدیران رسانه‌ها در پیشبرد اهداف این سازمان در حوزه تنظیم‌گری استقبال می‌کنیم. همچنین این سازمان قبل از ابلاغ هر گونه ضوابط و مقررات و نیز هرگونه اعطای مجوز به فعالان متقاضی، برای دریافت پیشنهادات و نظرات مردم و ذینفعان اعلام عمومی خواهیم کرد.

به گفته امامیان اکنون باید به سمت مسئولیت‌پذیری در حوزه مدیریت رسانه‌ها برویم و با توجه به پویایی این نوع فعالیت نباید نسبت به تحولات بین‌المللی بی تفاوت باشیم.

وی تصریح کرد: در حوزه بین‌الملل به‌عنوان نماینده رسانه‌ها حضور داریم و امیدواریم بتوانیم بازار ایرانی را گسترش دهیم.

رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر با تاکید بر اهمیت رعایت مالکیت معنوی آثار در رسانه‌ها، در ادامه یادآور شد: ما به نمایندگی از این رسانه‌ها در محافل بین‌المللی حضور خواهیم داشت.

وی همچنین تاکید کرد: امیدوارم در مدتی که با هم همکاری می‌کنیم، موانع و مشکلات موجود این حوزه را با سعه صدر و تعامل بیشتر پشت سر بگذاریم.

امامیان با بیان اینکه امروزه فضای مجازی در دست همگان است، در پایان گفت: ما وارد دوره جدیدی شده‌ایم که کاربران انتظار دارند ما به عنوان سازمان تنظیم گر به این حوزه کمک کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم به رسانه‌های «نارتون»، «پلان»، «درین درین»، «سلام سینما»، «متل خان»، «آی گپ تی وی»، «ام پی فور» و «نینوا» مجوز فعالیت موقت برای دوره آزمایشی شش ماهه اعطا شد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعامل مدیریت رسانه مسئولیت پذیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر «جهش تولید با مشارکت مردم» را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.

وی بیان کرد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه بطول می‌انجامید

 رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • پارامتر‌های تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۴ بررسی می‌شود
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل