Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه با توجه به رشد بیش از پیش روند طلاق و از بین رفتن قبح آن و تغییر نگاه جامعه به این مورد، وجود وکیل خانواده مجرب و با توانایی بالا برای ایجاد صلح و آشتی فی مابین زوجین بسیار مورد نیاز است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تهران مدافع، آنچه که قابل توجه است این است که اغلب کسانی که به ما مراجعه می‌کنند به هیچ واحد مشاوره‌ای مراجعه نکرده‌اند و با تلنگری از وکیل خانواده که بسیار هم در این موضوع حرف‌های او برای جامعه مورد وثوق است، از فروپاشی یک زندگی جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم است که وکیل خانواده نگاه مالی به امور این چنینی نداشته باشد و تلاش کند صلح و آشتی بین طرفین برقرار شود.

راهکارهای حقوقی متفاوت و زیادی در امور خانواده به نفع زن و مرد وجود دارد و هر وکیل با تجربه‌ای به این امور آشنایی دارد ولی اینکه بتوان علم و اطلاع را در مسیری مثبت پیش برد بسیار اهمیت دارد.

مثلاً در خصوص درخواست مهریه از طریق دادگاه اینگونه است که در صورتی که اموالی از زوج وجود نداشته باشد با تقسیط قابل دریافت بوده و در صورت عدم پرداخت مطابق ماده ۳ قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی با الزام به حبس قابل دریافت است که این امر در صورتی که از طریق اجرای ثبت پیگیری شود و مالی از فرد دریافت نشود امکان‌پذیر نخواهد بود.

در صورتی که موضوع مطالبه مهریه صرفاً جهت تلنگر به زوج باشد با توجه به شرایط و ذهنیت جامعه به نام دادگاه و سایر موارد جهت عدم درگیری و گسترش موضوع مطالبه مهریه از اجرای ثبت پیشنهاد می‌شود؛ زیرا که دادگاه رفتن زوجین تنش میان طرفین افزایش و راه صلح و سازش را سخت می‌کند.

این نکاتی و هزاران نکته دیگر می‌تواند مورد توجه وکیل خانواده باشد و عامل کاهش طلاق باشد و تماس با وکیل می‌تواند راهکاری برای حل اینگونه امور باشد.

مؤسسه حقوقی تهران مدافع با سابقه سال‌ها کار صادقانه با همکاری بهترین و متعهدترین وکلای پایه یک دادگستری آماده خدمت‌رسانی با آحاد مردم عزیز ایران در داخل و خارج کشور می‌باشد.

تجربه موفق موکلین پیشین ما و مراجعات متعدد ایشان و معرفی مؤسسه به دیگران باعث شد ما اقدامات و فعالیت‌های خویش را با هدفی بزرگ و با شعاری که پایبند آن بوده‌ایم ادامه دهیم:

“موکل‌های ما مهمترین سرمایه ما هستند میزان رضایتمندی آنها و معرفی ما به دیگران خود بهترین تبلیغ است”

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصراف از طلاق تهران مدافع وکیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مهرداد شریفی در حاشیه حضور در شهرستان باوی و بررسی روند انجام مصاحبه جذب بهورزی در این شهرستان، گفت: بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها هستند، بنابراین باید بهترین و مجرب‌ترین جوانان روستا برای آموزش و استخدام به عنوان بهورز انتخاب شوند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت آموزش، ارتقاء و جذب نیروی انسانی مجرب و کارآمد در نظام سلامت، افزود: دقت و حساسیت در برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه جذب بهورزی با هدف ارائه بهینه خدمات سلامت و حفظ و حراست از حقوق داوطلبان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصاحبه جذب بهورز از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی به صورت روزانه و براساس جدول زمانبندی در محل شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است و تاکنون بازرسی‌های بعمل آمده از نظر روند اجرای کمی و کیفی برنامه رضایت بخش بوده است.

دیگر خبرها

  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای