Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:37:28 GMT

سپنجا؛ اجاره سوئیت در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۷۸۴

سپنجا؛ اجاره سوئیت در سراسر کشور

همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌های ما قبل از سفر تعیین محل اقامتمان هست. در سفرهای دسته جمعی منزل مبله، ویلا و حتی خانه‌های بومگردی گزینه‌های مناسبی جهت اقامت هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سپنجا، در سال‌های گذشته روش‌های سنتی برای پیدا کردن منزل مبله و اقامتگاه، مشکلات مختلفی را برای مسافران به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن های مختلف برای رزرو آنلاین منزل مبله و اقامتگاه متداول شده است که سپنجا نمونه‌ای مناسب از این موارد است.

خدمات سپنجا علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی نیز ارائه می‌شود که وجه تمایز بارزی با سایر رقباست.

اهداف سپنجا

اهداف اصلی سپنجا شامل موارد زیر است:

- درآمدزایی و کمک به اقتصاد ایران عزیز و خانواده‌های ایرانی

- اشتغال‌زایی برای جوانان ایرانی

- جذب توریست خارجی و معرفی فرهنگ ایرانی به بقیه کشورها

هدف اصلی سپنجا کمک به اقتصاد خانواده‌های ایرانی و ایران عزیز است تا هر کسی حتی اگر خانه‌ی کوچکی در دور دست‌ترین نقطه ایران داشته باشد بتواند با اجاره دادن موقت آن به راحتی کسب درآمد کند.

یکی از دیگر اهداف سپنجا اشتغال‌زایی جوانان بوده که تا امروز با ایجاد مشاغل متنوع و متعدد برای جوانان ایرانی به این هدف دست یافته است.

همانطور که در قسمت معرفی سپنجا ذکر شد وجه تمایز سایت دو زبانه سپنجا با دیگر سایت‌های داخلی جذب توریست خارجی است که این هدف با تبلیغات گسترده جهانی صورت می‌گیرد. جذب توریست باعث معرفی فرهنگ ایرانی به سایر ملل و متقابلاً آشنایی بیشتر هموطنان عزیز ما با توریست‌هاست. بدیهی است که جذب توریست باعث رونق اقتصادی خواهد شد.

خدمات سپنجا

سپنجا امکاناتی همچون اجاره سوئیت، منزل مبله، خانه‌های بومگردی، کلبه جنگلی و … را در سراسر کشور فراهم کرده است.

به طور مثال مسافری که قصد سفر به شیراز را دارد جهت اجاره سوئیت در شیراز کافی است به سایت سپنجا مراجعه کند و سوئیت مورد نظر خود را جستجو کند.

مخاطبان سپنجا

مخاطبان سپنجا شامل صاحبخانه و مسافر می‌باشد؛

- صاحبخانه: سپنجا با ارائه میهمان به میزبان با روشی ساده و کم دردسر، منبع درآمد مناسبی را برای صاحبخانه‌های ایرانی فراهم می‌کند. صاحبخانه اقامتگاه خود را در سایت ثبت می‌کند و پس از تأیید کارشناسان سپنجا، این اقامتگاه در سایت نمایش داده می‌شود. با تبلیغات گسترده سپنجا اقامتگاه صاحبخانه به متقاضیان بیشتری نمایش داده می‌شود و صاحبخانه درآمد بالاتری را کسب خواهد کرد.

- مسافر: سپنجا با دارا بودن بیش از ۴۰۰۰ اقامتگاه مختلف در سراسر کشور، خدمات خود را به صورت آنلاین به مسافرین ارائه می‌دهد؛ بنابراین مسافر با توجه به سلیقه و بودجه خود اقامتگاه مورد نظر را از بین اقامتگاه‌های موجود انتخاب می‌کند.

- مسافران سپنجا شامل میهمانان داخلی و توریست‌های خارجی می‌باشد که تعامل فرهنگ غنی ایرانی را با دیگر ملل نشان می‌دهد.

- مجموع اقامتگاه‌های موجود در سپنجا شامل ویلایی، لوکس، آپارتمان، سوئیت، چادر عشایری، سنتی خشتی، باغ، چوبی، مجتمع، کانکس، پناهگاه و هتل آپارتمان است؛ بنابراین مسافر تنوع انتخاب بیش‌تری خواهد داشت.

اپلیکیشن سپنجا

امروزه تلفن همراه پرکاربردترین وسیله ارتباطی است. همه ما روزانه از اپلیکیشن‌های متنوعی استفاده می‌کنیم. تیم سپنجا نیز جهت رفاه حال میزبان و مسافر اپلیکیشن خود را ارائه داده است.

اپلیکیشن سپنجا بسیار ساده طراحی شده و به کارگیری این اپلیکیشن توسط کاربر بسیار روان است.

مخاطبان اپلیکیشن سپنجا نیز مانند مخاطبان سایت سپنجا شامل صاحبخانه و مسافر هستند.

صاحبخانه

اپلیکیشن سپنجا برای رفاه حال صاحبخانه‌ها موارد زیر را در اپلیکیشن خود در نظر گرفته است:

- رزروهای در حال بررسی: در این قسمت رزروهایی که توسط میهمان انجام شده به صاحبخانه نمایش داده می‌شود تا در صورت تأیید صاحبخانه رزرو به صورت کامل انجام پذیرد.

- روزهای رزرو شده: در این قسمت، روزهایی از سال که اقامتگاه رزرو شده، به صاحبخانه نمایش داده می‌شود.

- خانه‌های من: اقامتگاه‌های صاحبخانه را با اطلاعات درج شده نمایش می‌دهد.

- در قسمت خانه‌های من دو قسمت ویرایش تقویم و ویرایش قیمت را خواهیم داشت.

- ویرایش تقویم: در قسمت ویرایش تقویم این امکان به صاحبخانه داده می‌شود تا روزهایی که اقامتگاه برای مسافران قابل استفاده نیست را به صورت پر نمایش دهد.

- ویرایش قیمت: در قسمت ویرایش قیمت این امکان به صاحب‌خانه داده می‌شود تا با توجه به تاریخ‌های مشخص قیمت موردنظر خود را به‌صورت متناوب تغییر دهد.

مسافر

اپلیکیشن سپنجا موارد زیر را برای مسافر فراهم کرده است:

جستجوی سریع: در این قسمت مسافر تنها با جستجوی شهر می‌تواند به تمامی منازل مبله و اقامتگاه‌های موجود در یک شهر دسترسی داشته باشد و با اعمال فیلترهای متنوع با توجه به سلیقه خود واحد اقامتی مناسب با بودجه خود را انتخاب کند.

به طور مثال برای اجاره سوئیت در کیش یا اجاره سوئیت در اصفهان یا … کافی است نام شهر مورد نظر را در قسمت جستجو وارد کنید و فیلترهایی از جمله قیمت، متراژ و… را اعمال کنید.

- امکان ارائه سند رزرواسیون: در صورتی که مسافر به سند رزرواسیونی جهت ارائه به سازمان یا شرکت خود نیاز دارد در این قسمت این امکان برای مسافر فراهم شده است.

- مشاهده‌ی تراکنش‌ها: در این قسمت مسافر به همه‌ی تراکنش‌ها و پرداخت‌های خود دسترسی خواهد داشت.

- علاقه‌مندی‌ها: در این قسمت اقامتگاه‌های موردعلاقه مسافر نمایش داده می‌شود.

- رزروها: رزروهای انجام شده توسط مسافر تا تاریخ کنونی را نمایش می‌دهد.

اپلیکیشن سپنجا در کنار سادگی، موارد زیادی را جهت فیلتر و انتخاب‌های متنوع در خدمت صاحب‌خانه و مسافر قرار می‌دهد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپليكيشن اجاره سوئیت اقامتگاه گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: تجمع بزرگ دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت علوم، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تجمع بزرگ دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم مظلوم غزه و نیز خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۲ تا ۱۴ در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

مهدی بادپا در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

وی افزود: برخی از رؤسای دانشگاه‌های ایران ایمیل‌های حمایتی از خیزش اخیر دانشجویان و اساتید برای رؤسای دانشگاه‌های آمریکا ارسال کردند. تشکل‌های دانشجویی نیز تجمعات حمایتی از این خیزش برگزار کردند.

بادپا تصریح کرد: خیزش جهانی اخیر در حمایت از فلسطین، در واقع نشان‌دهنده سرایت طوفان الاقصی به قلب آمریکا پایتخت‌های کشورهای اروپایی است و نشان می‌دهد رسانه‌های تبلیغاتی غرب نتوانستند جلوی بیدار شدن وجدان ملت‌ها را بگیرند. خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: در تعریف‌هایی که از جنبش دانشجویی شده است، آن را از مسأله‌های مهم جامعه‌شناسی می‌دانند که به معنای عمل جمعی، اختیاری، داوطلبانه و جهت‌دار دانشجویی برای ایجاد تغییر و تحول سیاسی - اجتماعی می‌باشد، تحولی که می‌تواند در سطح فکر و اندیشه باشد تا دگرگونی نظام اجتماعی، سیاسی، اقتصادی. این نوع حرکت، با ویژگی‌های خاص خودش به عنوان مؤثرترین فعالیت‌ها جهت اعتراضات و ایجاد تحولات در زمینه‌های گوناگون در تاریخچه نه چندان بلندمدت خود ایفای نقش کرده‌است. افراد شرکت‌کننده در جنبش دارای جهت‌گیری مشخص و اهداف معینی هستند که به‌طور آهسته به یک حرکت منظم و منسجم تبدیل شده، تحت گفتمانی غالب به سوی اهداف و آرمان‌ها حرکت می‌کند.

وی افزود: در خیزش اخیر دانشجویان آمریکا و اروپا، نکته حائز اهمیت این است که دانشجویان و اساتید معترض از یک طیف و نژاد نیستند، حتی از یک دین و مذهب هم نیستند، مسلمان، مسیحی و حتی‌یهودی در برابر جنایات اسرائیل به میدان آمدند، حتی سخنگوی بعضی از این تجمعات دانشجویی ضد اسرائیلی دانشجویان یهودی بودند، این دانشجویان دارای دغدغه‌های انسانی و سیاسی اجتماعی هستند، جالب آنکه در حالی تجمعات این روزهای آمریکا شعله ورتر و پررونق‌تر می‌شود که نظام حاکم آمریکا برخلاف ادعای آزادی بیان و ادعای حمایت از حقوق بشر، اقدامات تنبیهی و تهدیدات جدی نسبت به دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان انجام داده است. که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر است:

۱- نام‌گذاری تجمعات به طرفدار حماس و یهودی‌ستیز به‌جای اعتراضات صلح‌آمیز

۲- ورود پلیس و گاردملی برای اخراج دانشجویان (اغتشاشگر و آنارشیست خواندن آنها)

۳- ایجاد تقابل دانشجو در برابر دانشجو، ایجاد بستر حمایتی از دانشجویان حامی رژیم صهیونیستی و برگزاری تجمعات حامیان اسرائیل در مقابل خیزش ضدصهیونیستی و داوطلبانه اساتید و دانشجویان،

۴- تنبیه دانشجویان نقض‌کننده قوانین آموزشگاه‌ها شامل اخراج، ممنوعیت سازمان‌های دانشجویی ثبت شده و لغو روادید و اخراج دانشجویان خارجی.

۵- تنبیه مدرسان، اساتید و کارکنان شرکت‌کننده در اعتراضات

۶- پرهیز از لغو کلاس‌های حضوری.

۷- پیگیری حساب بانکی افراد معترض برای یافتن حمایت‌کنندگان مالی خیزش اخیر

۸- به راه‌انداختن انبوهی از دعاوی حقوقی ذیل عنوان شش به بهانه تبعیض علیه دانشجویان بر اساس نژاد یا هویت ملی یا اجازه دادن به یک محیط خصمانه. (به بهانه‌یهودی‌ستیزی)

۹- اعمال گسترده‌ترین تعریف مقابله با نفرت‌یهودی مشخص شده به وسیله اتحاد بین‌المللی یادبود هولوکاست (IHRA) به وسیله دانشگاه‌ها.

۱۰- تصویب فوری قانون قطع بودجه فدرال هر دانشگاهی که اقدام رضایت بخشی علیه این موج اعتراضات (یهودی ستیزی) انجام نمی‌دهد یا محافظت نمی‌کند، لغو کند.

۱۱- موساد در صفحه X در تهدید دانشجویان امریکایی اعلام کرد: تکنولوژی شناسایی چهره می‌تواند تشخیص دهد که شما در اعتراضات در حمایت از حماس در دانشگاه‌ها شرکت داشتید یا نه. (اگر شرکت کرده باشید) مدرک تحصیلی و شغلتان را از دست می‌دهید و فرصت‌های شغلی شما محدود خواهد شد.

بادپا خاطرنشان کرد: لذا افراد شرکت‌کننده در این خیزش با علم به موارد فوق و بنا به حس مسئولیت انسانی خود به این اقدام شجاعانه دست زدند و آگاهانه چنین تجمعاتی را تشکیل دادند، لذا بر اساس حجم تهدیدات و اعتراضات دانشجویی با این انبوه تهدیدات، نشانه‌های جنبش دانشجویی شدن خیزش اخیر دیده می‌شود، در تعریف جنبش دانشجویی اشاره می‌شود که اعتراضات گسترده و با زمان کوتاه، چندین سال است که در سطح جهانی جنبش دانشجویی گسترده و فراگیری ایجاد نشده بود و این روزها شاهد فوران خشم دانشجویان علیه رژیم آپارتاید اسرائیل و سیاست‌های آمریکا هستیم.

وی افزود: نکته ارزشمند دیگر آنکه این دانشجویان حاضر در کف دانشگاه هرگز حاضر به ورود در قدرت نیستند و به اصطلاح سیاسی بیرون از سیاست هستند؛ یعنی در عین حال که خود را موظف به موضع‌گیری می‌دانند و با اینکه دانشجوی بهترین دانشگاه‌های آمریکا هستند و احیاناً از خانواده‌های سیاستمدار و وابسته به قدرت در آمریکا محسوب می‌شوند ولی این نسل جوان امریکایی معترض به حاکمیت هستند و وابستگی به قدرت ندارند. آن‌ها نه تنها در حمایت از فلسطین و جنایت اسرائیل در نسل کشی در غزه معترض هستند بلکه علیرغم آن، به حمایت دانشگاه‌هایشان از اسرائیل شکایت دارند و خواستار اعلام برائت دانشگاه‌ها از حمایت مادی و معنوی از اسرائیل هستند.

بادپا گفت: حوادث این روزهای دانشگاه‌های آمریکا و اروپا ما را یاد پیام مهم رهبر معظم انقلاب دریک بهمن ۱۳۹۳ خطاب به دانشجویان امریکای شمالی و اروپا می‌اندازد. آنجا که در طلیعه این پیام این‌گونه آغاز کردند که: «به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره آن‌ها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار می‌دهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما می‌بینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلب‌های شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمی‌کنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.» و آنجا که بیان می‌دارند: «تاریخ اروپا و آمریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگ‌های اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی می‌کنند. این به‌خودی‌خود جای تحسین دارد و هدف من نیز از بازگو کردن بخشی از این فهرست بلند، سرزنش تاریخ نیست، بلکه از شما می‌خواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟»

وی افزود: آن‌هایی که با تاریخ به‌ویژه تاریخ جنگ جهانی آشنایی دارند می‌دانند که ماجرای محاصره استالینگراد در برابر مقاومت ۶ ماهه غزه اهمیتی ندارد. بزرگ‌ترین جنایت جهانی در برابر چشم جهانیان و در مقابل عالی‌ترین مقاومت بشری در غزه در حال وقوع است. مسائل این روزهای فلسطین بر هر وجدان بیداری ثابت کرد که هر قطره خون شهدا، مایه بیداری انسان‌ها در سراسر عالم می‌شود. مسائل این روزهای فلسطین یاداور این آیه از کلام الله مجید است که «مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ»، وعده صادق یعنی بر جهانیان ثابت شد که اسرائیل این غده سرطانی رفتنی است، و آمریکا روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن است.

کد خبر 748659

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد