Web Analytics Made Easy - Statcounter

عفیفی پور با اعلام خبر حادثه واژگونی یک فروند کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی گفت: تمامی ۱۴ سرنشین این کشتی در دقایق نخست، نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی استان، «اله مراد عفیفی پور» ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: کشتی کانتینری SL STAR با طول 91.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 متر تحت پرچم کوموروس در اسکله 25 بندر شهید رجایی پهلو گرفته بود که ساعت 9:50 صبح امروز(سه شنبه، 28 اسفند) در حین عملیات بارگیری به عللی که در حال بررسی است، دچار سانحه واژگونی شد.

 

وی افزود: این کشتی 14 نفر سرنشین داشته است که همگی اتباع خارجی هستند؛ تمامی نفرات بلافاصله توسط تیم جستجو و نجات بندر شهید رجایی نجات یافتند و از این 14 نفر، سه نفر مصدوم و تحت مداوا هستند.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: محموله این کشتی شامل 141 باکس کانتینر بارگیری شده 20 فوت و 12 باکس کانتینر بارگیری شده 40 فوت است و مجموعا 153 باکس کانتینر داشته است.

 

به گفته عفیفی پور، محموله کشتی کالای معدنی و صنعتی بوده است.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر اینکه عملیات تخلیه و بارگیری بندر بدون توقف در جریان است، اعلام کرد: علل دقیق سانحه توسط تیم کارشناسان کمیته بررسی سوانح بندر در دست بررسی است.

 

وی با بیان اینکه شرایط کشتی تحت کنترل است، اضافه کرد: همزمان با عملیات بررسی سانحه توسط کارشناسان بندر، گروه عملیات بندری در حال بیرون آوردن کانتینرها از دریا و انتقال به محوطه بندری هستند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری مجلس ایام نوروز خبرگزاری خبرگزاری شبستان شبستان سال نو عید نوروز حوادث چهارشنبه سوری مراجع و علماء کشتی سانحه بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، «کشتی نیکی غزه ترکیه- قطر» حامل کمک‌ های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه از بندر مرسین بدرقه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، کشتی مذکور هم اکنون حامل کمک‌ های بشردوستانه به نوار غزه وارد بندر العریش شد.

«کشتی نیکی غزه ترکیه-قطر» که با هماهنگی مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» تهیه شده و از بندر مرسین ترکیه راه افتاده بود به بندر العریش مصر رسید.

این کشتی توسط تیم‌ های هلال احمر ترکیه و آفاد مورد استقبال قرار گرفت.

کد خبر 6100856

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از ۱۵۰۰ ماما / حمایت ویژه دولت از ماماها
  • «کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه