Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه حسنی خونسار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به درخواست‌های متعدد اعضا در خصوص باز بودن کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات نوروز و با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در این ایام، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی در روزهای تعطیل نوروز، باز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: هماهنگی‌های لازم با کتابخانه های عمومی منتخب انجام شده و 9 کتابخانه عمومی بر اساس میزان درخواست‌های اعضا، میزان مراجعه و امانت آن‌ها برای فعالیت در ایام تعطیلات در نظر گرفته شده است.
او اضافه کرد، همچنین کتابخانه‌های عمومی در روزهای 5 الی 8 فروردین نیز به منظور رفاه حال مراجعین و اعضا، فعال خواهند بود و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در ادامه گفت: اعضا و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی می‌توانند جهت بهره مندی از این خدمات به کتابخانه های عمومی وحدت پاوه، طالقانی شهر تازه آباد ثلاث باباجانی، حسینعلی خان زنگنه اسلام آباد غرب، علامه مجلسی سنقر، ولیعصر کنگاور، امام خمینی(ره) جوانرود، امام صادق(ع) کرند غرب، اقبال لاهوری صحنه، از ساعت 8:30 تا 14:30 مراجعه نمایند.
وی در پایان یادآور شد: کتابخانه شهید بهشتی کرمانشاه در این ایام و همچنین در طول سال به عنوان تنها کتابخانه عمومی استان از ساعت 8:30 لغایت 23 به صورت یکسره اماده ارائه خدمات است.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 34 شهر و 2 هزار 400 روستا سکونت دارند.
اکنون 107 کتابخانه های عمومی در استان کرمانشاه فعال است.
7460/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی ایام تعطیلات ایام تعطیلات نوروز کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فتاحی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

فتاحی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

وی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 6094751

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه