Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:41:35 GMT

بخشی از دغدغه های جامعه ناشی از ابهامات است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۲۸۱

بخشی از دغدغه های جامعه ناشی از ابهامات است

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در نشست معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز افزود: روابط عمومی مسئولیت انعکاس دستاوردهای دولت را دارد و باید واقعیت اقدامات و عملکرد دولت و نظام را اطلاع رسانی کند.
وی گفت: کار ما ابهام زدایی و تنویر افکار عمومی است و در بکارگیری نیروی انسانی سمت و سوی افراد تعیین کننده نیست بلکه هر کسی برای تحقق برنامه های دولت و آرمان های نظام همسو باشد را در مجموعه می پذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از مسئول روابط عمومی استانداری انتظار دارم که تمام خبرنگاران و رسانه ها را به یک چشم ببیند و با تمام آنان ارتباط خبری دوسویه داشته باشد.
شهبازی خطاب به مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت که به رسانه‌ها و انتقادات و پیشنهادهای آنها احترام بگذارید و برای حفظ و تعالی جایگاه رفیع رسانه ها ومطبوعات استان با همراهی سایر نهادهای مسئول برنامه‌ ریزی کنید.
وی تاکید کرد: درصدد مقابله با کسی نیستیم و فضا برای نقد منصفانه باز است و در این راستا به عقاید تمام شهروندان احترام می گذاریم.
استاندارالبرز افزود: روابط عمومی چشم دستگاه اجرایی است از این رو باید مراجعه مردمی و درخواست های جامعه را رصد کرده و به اطلاع مدیران برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: تمام معاونان، مشاوران و مدیران باید پاسخگوی ارباب رجوع باشند و با تکریم مراجعان، گوش شنوای مردم باشند.
استاندار البرز گفت: امید است در سایه هم افزایی و همدلی بتوانیم برای تحقق اهداف نظام و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق گام برداریم.
وی با اشاره به سوابق رحمانیان بعنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری افزود: وی فردی توانمند است و آشنایی کامل با رسانه دارد و از طرفی نیز بسیار پرتلاش و پویا است.
در این نشست «حسین رحمانیان» به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز معرفی شد.
8029/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جامعه روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل معارفه نیروی انسانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: «ابوطالب شفقت» استاندار جدید لرستان روز جمعه از برخی پروژه‌های شهر خرم‌آباد بازدید کرد، یکی از این پروژه‌ها ساختمان «امید» یا همان ساختمان جدید استانداری لرستان بود که در جریان بازدید خود از آن برای معاون عمرانی خودش و همچنین مدیرکل دفتر فنی استانداری یک التیماتوم تقریباً چهارماهه برای تعیین تکلیف بخشی از این پروژه و استقرار معاونت عمرانی در آن گذاشت.

برج «امید» در نقطه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی

کرم‌زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در جریان این بازدید در سخنانی با بیان اینکه کلنگ ساختمان «امید» یا همان استانداری لرستان در سال ۹۲ به زمین زده شده است، اظهار داشت: زیر بنای این ساختمان ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع است.

وی عنوان کرد: این ساختمان قرار بوده که ۱۳ طبقه احداث شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مجوز این پروژه از محل مجوز ۲۱۵ و فروش ساختمان قدیمی استانداری لرستان است، افزود: در حال حاضر ساختمان «امید» ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سوال استاندار از معاون عمرانی و مدیرکل دفتر فنی

کرم‌زاده، بیان داشت: تأسیسات مکانیکال و الکترومکانیکال این ساختمان در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه کل ساختمان نیز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: اگر چهارطبقه آخر را بخواهیم تکمیل کنیم، بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در پاسخ به این سوال استاندار لرستان مبنی بر اینکه اگر بخواهیم معاونت عمرانی استانداری لرستان فعلاً در یک‌طبقه این پروژه مستقر کنیم، چه زمانی این بخش پروژه تکمیل می‌شود؟ تصریح کرد: باید تأسیسات و آسانسور را دراین‌رابطه عملیاتی کنیم.

کرم‌زاده، بیان داشت: اگر بخواهیم این دستور استاندار را عملیاتی کنیم با زیر ۱۰۰ میلیارد تومان می‌توانیم کار را جمع کنیم.

احمدرضا دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه فرایند انتخاب پیمانکار این بخش از پروژه زمان بر است، اظهار داشت: چون سامانه‌ای است، یک ماه زمان می‌برد که این امر عملیاتی شود.

اگر پروژه را تکمیل نکنید باید بروید در بیابان زندگی کنید!

ابوطالب شفقت استاندار لرستان در واکنش به این اظهارات معاونت عمرانی استانداری لرستان، اظهار داشت: فردا صبح پروژه را برای انتخاب پیمانکار در سامانه بارگذاری کنید.

وی گفت: از فردا صبح شروع کنید کار را، من از مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان می‌خواهم که آخر ماه صفر و اول ما ربیع این بخش از پروژه را عملیاتی کند، در غیر این صورت تمام وسایل معاونت عمرانی را در ساختمان فعلی بیرون می‌اندازم! یا باید بروید در بیابان زندگی کنید یا در این ساختمان جدید.

استاندار لرستان، افزود: خبرنگاران به شما ۱۰ تا ۱۵ روز هم تخفیف می‌دهند.

کد خبر 6089393

دیگر خبرها

  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند