Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بد عمل کردن مسئولان چه در گذشته و چه حال سبب شده تا مردم درگیر تقسیم چند کیلو گوشت شده و وقت آن‌ها در صف‌های طویل صرف شود. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران اظهار داشت: زندگی انسان‌ها تمامش فرصت است و در زندگی مردم ایران نیز فرصت این انقلاب عظیم با آرمان‌های اسلامی و انسانی پیش آمده است و هر کسی به فراخور انگیزه‌های خودش از آن بهره می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروزه گروه‌های جهادی از فرصت انقلاب به خوبی استفاده می‌کنند. متأسفانه بد عمل کردن مسئولین چه در گذشته و چه حال باعث شده تا مردم درگیر تقسیم چند کیلو گوشت شوند و یک عده نیز مشغول جمع کردن پول‌های میلیادری شده و عده‌ای دیگر به نان شبشان محتاج باشند.

مدیریت غلط ریشه اصلی مشکلات کشور است نه نقدینگیمدیریت غلط منشأ اصلی ایجاد فقر در جامعه استعلت اصلی ازبین‌رفتن تالاب‌های کشور مدیریت غلط است

عبادی خاطرنشان کرد: در مقابل آن انسان‌های مادی‌گرا، اگرچه ابوذر غفاری هیچگونه امتیاز مادی نگرفت اما بالاترین امتیازات معنوی را کسب کرد که البته همراه با تلخی‌های فراوان بود.

وی بیان کرد: به دور از این غوغای زندگی روزمره اینکه یک عده جوان با انگیزه چه از حوزه و چه از دانشگاه حاضرند بدون منت به مردم خدمت کنند نشان می‌دهد که این افراد آرمان‌ها، ارزش‌ها، فداکاری‌ها، ایثار، محبت، دست گیری از محرومین و اجرای عدالت را فراموش نکرده‌‌اند.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: این افراد مشکلات امروزی را کنار گذاشته‌اند و به دنبال هدف خود حرکت می‌کنند و دقیقا همان کارهایی را انجام می‌دهند که عمار و ابوذر انجام می‌دادند.

عبادی خطاب به جهادگران گفت: این راهی که می‌روید راه درستی است و اکنون در شرایطی هستیم که هوا آلوده و تاریک است اما این گرد و غبارها فرو خواهد نشست و آن افرادی که خواهند دانست هیچگاه اشتباه نکردهاند، شما هستید.

انتهای پیام/ ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است