Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انیمیشن سینمایی «فیلشاه» چهارشنبه ۱۴ فروردین ماه همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد به گزارش گروه فرهنگی میزان ،انیمیشن سینمایی «فیلشاه» چهارشنبه ۱۴ فروردین ماه همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد. در جشنواره نوروزی شبکه نهال ۱۹ سینمایی جدید، ۱۳ مجموعه و سریال و دو برنامه تولیدی به نام‌های «دورت بگردم ایران» و «یک‌دوسه‌خنده» از شبکه نهال پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سینمایی‌هایی نوروزی نهال، پدینگتون ۱، پدینگتون ۲، پا کوچولو، مدرسه خرگوش‌ها (نگهبانان تخم مرغ طلایی)، لئو سلطان جنگل، نیکو زنبور مسابقات عسلی، ویلی تاکسی نجات، تندر قایق نجات ۲، آلفا و امگا ۱، اردک اردک غاز، کارآگاه شرلوک، گروه جنگلی، پرنده‌های دوست‌داشتنی، آلفا و امگا ۲، شیر کوچولوی شجاع، زرافه کوچک من، فیلشاه، پر طلایی، قالیچه پرنده آثار انتخابی شبکه کودک برای پخش هستند.

سری جدید مثلنامه، سری جدید پند پارسی و مجموعه هزار افسان، عناوین آثار ایرانی و کنام اژدها، پاندای کنگ‌فو کار- پنجه‌های آتشین، فرمانروایان دریایی و باگز خرگوشه عناوین مجموعه‌ها و سریال‌های خارجی جدید شبکه نهال هستند.

در ایام نوروزهر روز ساعت ۱۴، فیلم‌های سینمایی شبکه کودک پخش می‌شوند. پخش این فیلم‌ها از ۲۸ اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

«فیلشاه» محصول گروه «هنرپویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، با عبور از مرز ۵ میلیارد تومان فروش در گیشه سینماها، توانست رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را به نام خود ثبت کند.

«فیلشاه» محصول یک تیم ۲۲۰ نفره است و در خلاصه داستان آن آمده است: رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلشاه انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت