Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:28:05 GMT

جوانان میدان داران بیانیه گام دوم انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۷۳۹

جوانان میدان داران بیانیه گام دوم انقلاب هستند

بوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: جوانان با روحیه انقلابی و آماده جهاد میدان داران بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

حجت الاسلام یوسف جمالی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: وجود بیش از 36 میلیون جوان ایرانی مهمترین ظرفیت در دهه پنجم انقلاب به شمار می رود و استفاده نکردن از این ظرفیت موفق نشدن انقلاب را رقم می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب حل بسیاری از مشکلات جامعه به دست جوانان متعهد و توانمند است که باید از حضور این قشر برای توسعه و پیشرفت کشور بهره برد.
جمالی اضافه کرد: استفاده از جوانان مومن، پویا، متخصص و مسلط در بخش های مهم باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار داشت: آموزش ها در مقاطع مختلف باید به نحوی باشد که بتوانیم جوانانی مسئول، متخصص و متعهد تربیت و تحویل جامعه داد و این قشر با تخصص خود در بخش های اقتصادی میزان وابستگی اقتصادی کشور به نفت را کاهش دهند.
وی تاکید کرد: هدف حمله دشمن جوانان هستند چرا که آینده این انقلاب و نظام در دست جوانان متعهد و انقلابی است.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب سبک زندگی اسلامی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد.
وی تاکید کرد: امروز جهان غرب در قالب برنامه های مختلف در تلاش برای جایگزینی زندگی غربی به جای زندگی ایرانی - اسلامی است.
جمالی گفت: به دلیل اینکه ما قدردان بسیاری از ظرفیت ها و الگوهای خود نیستیم دشمن توانسته با برخی برنامه های انحرافی در این زمینه به وجود آورد.
وی ادامه داد: در مقابل تلاش دشمن برای فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی باید ارزشها، سبک زندگی و الگوهای اسلامی را با روش ها و ابزار روز به جامعه معرفی کرد.
جمالی اضافه کرد: اسلام در رابطه با سبک و تمام شئون زندگی اسلامی برنامه دارد وباید با شناخت و معرفی آن اصول به جامعه ،جلوی ترویج سبک زندگی شکست خورده غرب را گرفت.
وی تاکید کرد: برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه و مقابله با دسیسه های دشمن در این خصوص باید به صورت جهادی و هوشمندانه عمل کرد.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: مبارزه با فساد و عدالت لازم و ملزوم همدیگر هستند و نمی شود از عدالت صحبت کرد ولی با فساد مبارزه نشود برای رسیدن به عدالت باید با فساد مقابله و مبارزه کرد.
وی اظهار داشت: تاکید رهبرمعظم انقلاب بر مبارزه با فساد و وجود نگاه تیزبین به قوای سه گانه به معنی ساختاری بودن فساد در نظام جمهوری اسلامی نیست.
جمالی گفت: میزان فساد موجود در کشور قابل مقایسه با دیگر کشورها نیست اما همین میزان کم هم قابل پذیرش و در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.
وی با بیان اینکه عدالت به معنی مساوات نیست ادامه داد: در کنار توجه ویژه به محرومان غفلت از نیازمندان برای نظامی که در راستای عدالت ایجاد و حرکت می کند قابل قبول نیست.
6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رهبري گام دوم بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند

به گزارش خبرآنلاین روزنامه جوان نوشت:،در نظام تربیتی شایسته تراز انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به گونه‌ای تربیت شوند که وقتی نوجوانان ما به سن انتخاب می‌رسند، بین سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غیراسلامی، سبک زندگی اسلامی را با اختیار و انتخاب خود برگزینند. اگر چنین نشد، فرزند ما یا به اجبار و از ترس خانواده مجبور به انتخاب پوشش اسلامی خواهد شد یا به اجبار قانون و پلیس و دستگاه قهریه مجبور به رعایت خواهد گردید که این دو اعتبار چندانی ندارد، چراکه در اولین فرصت که از جبر خانوادگی رهایی یابد، از حجاب اسلامی فاصله خواهد گرفت یا آنجا که پلیس و اجبار نباشد، قانون را زیرپا خواهد گذاشت و کشف حجاب خواهدکرد.

روزنامه جوان در ادامه نوشت:طبیعی است وقتی آموزش و پرورش و دیگر نهادها و مراجع فرهنگی از انجام وظیفه تربیتی خود آن گونه که باید سربلند بیرون نیایند، به اجبار این دستگاه انتظامی و طرح نور است که برای ایجاد نظم اجتماعی باید در جامعه محوریت یابند.
در پایان باید یادآوری کرد در حالی که دهه پنجم انقلاب اسلامی به نیمه رسیده است، همچنان مسئله تربیت فرزندانمان مبتنی بر سبک زندگی زندگی اسلامی - ایرانی اولویت اول کشور است و انتظار آن است پس از حوادث تلخ پیش آمده در سال‌های اخیر و تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر ذائقه جوانان این سرزمین، نهادها و دستگاه‌های تربیتی و فرهنگ‌ساز با همه توان برای تربیت آینده‌سازان این کشور به پا خیزند و با جبران غفلت‌ها و کنار گذاشتن تغافل‌ها، جوانانی از نسل دهه نودی‌های این سرزمین تربیت کنند که فرزندان ظهور گردند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902908

دیگر خبرها

  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند