Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:49:55 GMT

قسم می خورم از بچگی منچستری بودم!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۷۸۴

قسم می خورم از بچگی منچستری بودم!

الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی یونایتد، ابراز امیدواری کرد در این تیم نمایش درخشانی ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچس که در حال حاضر به دلیل مصدومیت فادر به همراهی تیمش نیست، در 41 بازی برابر یونایتد تنها موفق به زدن 5 گل شده است و این ستاره باتجربه شیلیایی امیدوار است در آینده بتواند با این تیم موفق به فتح جام های معتبر بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

الکسیس سانچس گفت: "قطعا من می خواهم هواداران یونایتد را خوشحال کرده و می خواهم با گلزنی و فتح جام رضایت آنها را جلب کنم. زمانیکه ما فصل قبل در ینال FA CUP مقابل چلسی شکست خوردیم، من نیز مانند دیگر بازیکنان بسیار ناراحت بودم زیرا علاقه داشتم باعث خوشحالی هواداران فوق العاده یونایتد شوم اما این اتفاق رخ نداد.

 

هواداران یونایتد به ومبلی آمده و فضای استادیوم را به رنگ قرمز درآورده بودند که این به نظر من فوق العاده بود. قسم می خورم وقتی کوچک تر بودم هوادار منچستریونایتد بودم و می خواهم کاری کنم هواداران این تیم خوشحال شوند.

 

من می خواهم عشق خود را به فوتبال نشان دهم. من می دانم که چه کارهایی می توانم انجام دهم و من به توانایی خودم اعتقاد دارم. یونایتد نه تنها در انگلیس، بلکه در سطح جهانی نیز باشگاه مهمی است و من دوست دارم با این تیم موفق به فتح جام شوم."

منچستر یونایتد الکسیس سانچس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد الکسیس سانچس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. بعد از فصلی که در آن او بارسا را قهرمان لالیگا و سوپرجام کرد و نوید ظهور یک بارسای جدید را می داد، در فصل جاری دست آبی و اناری ها از تمام جام های فصل کوتاه مانده است. بارسا در تنها پنج روز هم قهرمانی لالیگا و هم لیگ قهرمانان را با شکست از رئال و پی اس جی از دست داد.

آینده ژاوی در بارسا نیز نامشخص است و با وجود اینکه او خبر از استعفایش در پایان فصل داده بود ولی حالا شاید ماندنی شود.

زاپاترو که بین سال های 2004 تا 2011 نخست وزیر اسپانیا بود، از ژاوی حمایت کرد: «من بسیار ژاوی را دوست دارم. اغلب با او حرف می زنم و به خصوص وقتی فوتبال بازی می کرد، ارتباط ما بیشتر بود. از نظر من او انسان و یک مربی باهوش و تواناست و از اینکه اوضاع برایش در بارسا خوب پیش نمی رود، ناراحتم.»

نخست وزیر سابق ادامه داد: «در بارسا تنش زیاد است و می دانم که این تیم مخالفان زیادی در اسپانیا دارد. حتی از من به خاطر اینکه هوادار بارسا هستم انتقاد می شد. افتحار می کنم زمانی که نخست وزیر بودم، از نزدیک شاهد دو قهرمانی اروپای بارسا در 2006 و 2009 بودم و امیدوارم شرایط ژاوی و بارسا بهتر شود.»

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!