Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرک استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام آیت عباسیان صبح امروز سه شنبه در نشست خبری که جهت تشریح برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری سال ۹۸ تشکیل شد، اظهار داشت: این طرح از روز ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز در ۳۵ بقعه استان اجرا خواهد شد، افزود: این طرح در سطوح مختلف شامل ویژه، سطح یک، دو و سه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از حضور ۲۵ مبلغ اعزامی از قم و ۱۰ مبلغ بومی در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: تمام امکانات فرهنگی را بسیج خواهیم کرد تا مسافرین و زائرین در آرامش باشند.

وی از برپایی خیمه‌های معرفت در ۱۹ بقعه متبرکه خبر داد و بیان داشت: در این خیمه‌ها برنامه‌هایی در قالب غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره مذهبی، پرسش و پاسخ، مشاوره دینی و خانواده، عرضه محصولات فرهنگی، سلامتی و دارویی، مسابقات فرهنگی و برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام عباسیان به ارائه آماری از تعداد زائرین مراجعه کننده به بقاع متبرکه طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۷۰۰ هزار نفر بار به بقاع متبرکه مراجعه داشتیم و پیش‌بینی می‌شود امسال این آمار افزایش داشته باشد همچنین بیش از ۳۴۰ هزار نفر سال گذشته به خیمه‌های معرفت مراجعه کردند.

وی همچنین از افتتاح حسینیه بقعه احمدبن اسحاق که در زلزله سال ۹۶ آسیب دیده بود خبر داد و تصریح کرد: ساخت بقعه احمد بن اسحاق به خوبی پیش می‌رود و کار اسکلت و فونداسیون آن به اتمام رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: برای ساخت این بقعه متبرکه ۱۴ میلیارد اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا آخر بهمن ۹۷ کار ساخت به پایان برسد.

وی اظهار داشت: بحث بازسازی و ساخت مساجد بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه است اما از اول سال ۹۷ در استان کرمانشاه برخلاف قانون و مقررات این کار را بر عهده سازمان تبلیغات گذاشتند که تا کنون از عهده آن برنیامده است.

وی همچنین از تبدیل شدن مراکز فرهنگی قرآنی به مراکز افق طی سال آینده در سراسر کشور خبر داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان              بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                              بدون تغییر 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان                + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان          بدون تغییر

دیگر خبرها

  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)