Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@10:11:41 GMT

پیش‌بینی ۱۱۰ پایگاه اعتکاف در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۰۰۸

پیش‌بینی ۱۱۰ پایگاه اعتکاف در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 28 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون حدود ۵ هزار نفر در استان برای شرکت در این آئین معنوی نام‌نویسی کرده‌اند.
وی افزود: بیش از ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان ایام اعتکاف جوانان هستند و انتظار می‌رود تا اذان صبح تعداد معتکفان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: 10 هزار نفر در مراسم اعتکاف سال گذشته سراسر استان حضور داشتند که امسال به علت تقارن ایام‌البیض با تعطیلات نوروزی پیش‌بینی می‌شود این تعداد کاهش یابد.
حجت‌الاسلام برازش جشن میلاد حضرت علی(ع)، دعای ام داوود، ترویج فرهنگ مهدویت، برپایی محافل انس با قرآن، مراسم رحلت حضرت زینب(س) و ایراد سخنرانی از سوی مبلغان دینی را از برنامه‌های اجرایی مراسم اعتکاف بیان کرد.
وی یادآور شد: ۸ مبلغ ویژه برای حضور در شهرستان‌ها و۵۰ مبلغ بومی اقامه نماز و مراسم‌های ویژه در مساجد استان را برعهده دارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی مراسم اعتکاف فرهنگ مهدویت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،در بارش های اخیر بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، دلی خمسیر ۱۷ میلیمتر،علی کرمی دمچنار ۱۶،کریک ۱۳،منصور خانی کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱.۳،تنگ رواق ۱۱،تل گاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه‌ای ۹،گنجگون ۷،یاسوج فرودگاه ۵، دشتروم ۵،ستنگان ۵، دشت بز ۴، مارگون ۴،سیرون شبلیز ۴، وزگ ۳.۵، سرآسیاب یوسفی ۳، لیکک ۲.۲ و تنگ سرخ ۲ میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳