Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@22:47:28 GMT

عجیب ترین دزدی در قلهک تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۲۰۱

عجیب ترین دزدی در قلهک تهران +عکس

رکنا: دزدان چراغ‌های زینتی جلوی خانه‌های منطقه قلهک با تیراندازی پلیس دستگیر شدند.

 سرهنگ محمد قدیمی رییس کلانتری ۱۲۴ قلهک با اعلام این خبر به رکنا گفت: از چندی قبل اهالی منطقه قلهک در خصوص سرقت چراغ‌های زینتی نصب شده در جلوی خانه‌هایشان شکایت کردند که دستگیری متهمان در دستور کار تیم‌های گشت کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدیمی گفت: تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ تیره رنگ با دو نفر سرنشین سرقت‌ها را در ساعات پایانی شب انجام می‌دهند که مشخصات بدست آمده در اختیار واحد‌های گشتی کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: تجسس‌ها ادامه داشت تا اینکه شامگاه دوشنبه ۲۷ اسفند ماه سال جاری خودروی دزدان از سوی تیم گشت پلیسی در منطقه قلهک مشاهده شد که دزدان با دیدن ماموران به خیابان شریعتی و به سمت بزرگراه صدر پا به فرار گذاشتند.

رییس کلانتری ۱۲۴ قلهک گفت: ماموران به سرعت دست به کار شده و در حالیکه دزدان به دستور ایست پلیس توجه نمی‌کردند ماموران اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی سارقان کردند و پس از توقف خودروی متهمان در عملیات ویژه ۲ سارق جوان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی دزدان ۴۰ چراغ زینتی سرقتی به دست آوردند.

سرهنگ محمد قدیمی افزود: با توجه به اینکه سارقان با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در محدوده قلهک اعتراف کردند با دعوت از شکات اموال مسروقه شناسایی گردید و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و سارقان برای رسیدگی به مرجع قضایی معرفی شدند

منبع: فردا

کلیدواژه: قلهک تیراندازی سرقت عجیب عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 

 سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: با اعلام یک فقره سرقت خودرو سواری در محدوده شهر"ری" این شهرستان در روز‌های گذشته پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیات کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی عوامل کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) مشخص شد، سارق یا سارقان در ساعات پایانی شب خودروی مورد نظر را شناسایی و سپس با تخریب درب خودرو اقدام به سرقت خودرو کرده اند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری ۱۷۲ با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در چهاردهم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان پرونده را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه سارقان مراجعه در طی یک عملیات غافلگیرانه و با شلیک چند گلوله هر ۳ سارق را که قصد متواری شدن را داشتند در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد یک دستگاه خودرو مزدا مسروقه نیز کشف که به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان ۳۰ الی ۳۷ ساله که یکی از آنها کمتر از یک ماه می‌شد که از زندان آزاد شده است پس از انتقال به مقر انتظامی، ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۷ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان درخواست کرد: خودرو خود را حتی الامکان در محل‌های نصب دوربین پارک کنید و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنید. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس