Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با اشاره به انتشار فراخوان دوره دوازدهم این رویداد، گفت: «جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎های ورزشی (FICTS) است که به منظور رقابت بین فیلمسازان، برنامه‌سازان، کشف استعداد‌های جوان و معرفی چهر‌های خلاق، همگام با سیاست‌های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و FICTS در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش خبرگزاری میزان، فراخوان شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‎های ورزشی ایران منتشر شد.
رئیس جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با اشاره به انتشار فراخوان دوره دوازدهم این رویداد، گفت: «جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎های ورزشی (FICTS) است که به منظور رقابت بین فیلمسازان، برنامه‌سازان، کشف استعداد‌های جوان و معرفی چهر‌های خلاق، همگام با سیاست‌های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و FICTS در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم‌های ورزشی برگزار خواهد شد.»
احسان شیعه اظهار کرد: «در این دوره علاوه بر فیلم‎های داستانی سینمایی، داستانی ویدئویی در قالب‎های کوتاه، بلند و پویانمایی، فیلم‎های مستند، برنامه‌های تلویزیونی، تیزر و نماهنگ تولید شده در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸، آثاری با موضوعات المپیک و پارالمپیک، ورزش و مبارزه با اعتیاد و فیلم‌های کوتاه موبایلی و ویدئویی با موضوع بازی‌های محلی، بومی و عشایری می‌توانند در بخش ویژه این رویداد حضور یابند.»
وی افزود: «مقر فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی (FICTS) در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند و ایران جزو ۱۶ پایگاه فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی به عنوان ورودی آن رویداد است. همه ساله در ماه نوامبر جشنواره جهانی فیلم‎های ورزشی در میلان برگزار می‌شود که برگزیدگان جشنواره دوازدهم به عنوان نمایندگان ایران به جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی در میلان ایتالیا معرفی می‌شوند.»
شیعه ضمن بیان ضرورت حفظ پایگاه منطقه‌ای ایران به عنوان یکی از پایگاه‎های ۱۶ گانه جهانی و میزبانی از ۲۸ کشور آسیایی و آفریقایی، اظهار کرد: «مدیران و مسئولان در بخش‌های مرتبط با حمایت از این جشنواره می‌توانند به حفظ این پایگاه بین‌المللی و برگزاری مستمر این رویداد کمک کنند.»
وی افزود: «سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان یکی از حامیان این رویداد فرهنگی برای میزبانی از سینماگران و ورزشکاران ایرانی و بین المللی با این جشنواره همکاری می‎کند.»
بر اساس این گزارش، برای مطالعه متن کامل فراخوان این جشنواره و اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت رسمی جشنواره به نشانی www.sport-film.ir مراجعه کرد. مهلت ارسال آثار ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ تعیین شده است.
دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، به دبیری سیدمجتبی علوی با همکاری شبکه ورزش سیما، سازمان صداوسیما، وزارت ورزش و جوانان، سازمان منطقه آزاد قشم، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان سینمایی، دوم تا ششم تیر ۱۳۹۸ همزمان در تهران و قشم به همت موسسه فرهنگی خانه هنر خیام در بخش خصوصی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم ورزشی دوازدهمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»