Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:47:51 GMT

رونمایی از پوستر سریال «کاشوخین»

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۶۱۰

رونمایی از پوستر سریال «کاشوخین»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «کاشوخین» نام این سریال است که یک تریلر/اکشن ایرانی است و در چشم اندازی بومی و اگزوتیک تلاش یک خرده تبهکار شهرستانی را برای گرفتن انتقام خون رفیقانش نشان می دهد. او تک و تنها مسیری طولانی، شامل پنج خان، را طی می کند و پس از تعقیب و گریز، تیراندازی، تصادف و دردسرهای فراوان به نقطه ای برای گرفتن انتقام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران اصلی این پروژه عبارتند ازصالح شهبازی و علی گراشی که در کنار مرتضی خانجانی، سروش شاکر، فاضل فروتن، علی اکبر طاهریان، مجید راستی، علی کمیلی و... به ایفای نقش می پردازند.

نام این سریال از یک ترکیب دو اسمی به زبان محلی گراشی و به معنای درگیری بین دو نفراست که احیانا به کشتن و خونریزی منجر می شود برگرفته شده و کیوان محسنی که اصالتا اهل گراش است این نام را با هدف تناسب محتوایی و محلی بین عناصر فیلمنامه انتخاب کرده است. 

همچنین یکی از بازیگران این سریال والریا سوتک (Valeriya Tsvietok) نام دارد که بانوی شایسته کشور مولداوی در سال ۲۰۱۶ و نماینده همان کشور در MISS ASIA است. او‌ تاکنون در ده ها فیلم کوتاه، تئاتر و تیزر تبلیغاتی بازی کرده است.

قرار است این سریال از چهارم فروردین و در11 اپیزود  به صورت هفتگی از طریق رسانه اینترنتی فیلیمو منتشر شود .همچنین علاوه بر سرمایه گذاری فیلیمو، شرکت کریتیو زون (creative zone ) وظیفه آماده سازی مراحل تولید در کشور امارات را بر عهده داشته است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کنندگان: پویان صدقی و محمد تیموری، کارگردان: کیوان محسنی، سرمایه گذار: رسانه اینترنتی فیلیمو، نویسنده: عطا مجابی، گروه نویسندگان: امید وحیدی، تارا رصافی، فرزانه قائمی زاده، با تشکر از : متین ایزدی، مدیر فیلمبرداری: احسان فرنام، صدابردار: ساسان کاوه، موسیقی: بامداد افشار، تدوین: عماد خدابخش، دستیار تدوین: علیرضا یاوری، صداگذاری و طراحی صدا: رامین ابوالصدق، تصحیح رنگ و جلوه های ویژه: علیرضا قادری، تهیه کننده اجرایی کشور امارات متحده عربی: سعید روانبخش، عکاس: عدنان دلخسته، دستیار تهیه: جواد رادمرد، طراح پوستر: کیوان محسنی

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رادیو و تلویزیون پوستر فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما

به گزرارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

کد خبر 846650 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند