Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@06:04:16 GMT

واکنش سردار کمالی به کلیپ آواز غمگین دو سرباز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۸۲۶

واکنش سردار کمالی به کلیپ آواز غمگین دو سرباز

رویداد۲۴ سردار موسی کمالی در واکنش به انتشار کلیپی از آواز خواندن غمگین دو سرباز که منجر به گریه کردن آنان می‌شود در استوری اینستاگرام خود نوشت: سربازان مدافعان حریم نظم و امنیت کشور هستند و با تحمل سختی‌ها و شدائد زیاد امنیت و آرامش را برای ملت به ارمغان می‌آورند.

او سپس خطاب به یکی از سربازان حاضر در این ویدیو ادامه داد: هرچند به سربازان در خور شأن و منزلت سرباز ایران اسلامی توجه نمی‌شود، اما تو محکم و استوار باش سرت را بالا بگیر و از خود ضعف نشان نده و دشمن شادکن نباش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین در ادامه نوشته است: خداوند نگذرد از کسانی که در هر گوشه از خاک این کشور با زیر پا گذاشتن قوانین حق و حقوق سرباز را پایمال و به آن‌ها توهین می‌کنند. برای کار شخصی از سرباز استفاده کرده و همچنان اضافه خدمت و بازداشت می‌زنند. خداوند نگذرد از کسانی که با هرگونه اقدامی باعث دلسردی این دلاورمردان کشور می‌شوند.

کمالی در ابتدای این متن خود نیز فرازی از نهج البلاغه را آورده که در آن سربازان به عنوان دژ مردم، زینت زمامداران و مایه عزت دین و امنیت توصیف شده‌اند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار کمالی کلیپ اواز غمگین سربازان ستاد نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران،پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش های دریافتی نود درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم