Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا لایق با بیان اینکه روند ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی که از روز ۱۵ اسفندماه آغاز شد و ساعت ۱۵ امروز (سه شنبه) ۲۸ اسفندماه به پایان رسید گفت: ۲۱ نفر جهت حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کردند که اسامی آنها به همراه مدارکشان بلافاصله به وزارت ورزش و جوانان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع عمومی فدراسیون کشتی در پایان خاطر نشان کرد: اسامی نفرات واجد شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون پس از تأیید صلاحیت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان بصورت رسمی اعلام می‌شود.

بر این اساس امیررضا خادم به عنوان نخستین کاندیدا در روز اول ثبت نام کرد. سپس علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، مجید خدایی، حمید بنی تمیم و عباس جدیدی با ثبت نام رسمی برای احزار پست ریاست فدراسیون وارد گود شدند. اهالی کشتی معتقدند امیررضا خادم و علیرضا دبیر دو مدعی اصلی انتخابات ریاست فدراسیون کشتی هستند.

زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، سال آینده از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

کد خبر 4572239 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی رضا لایق انتخابات فدراسیونها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!