Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:44:13 GMT

اسباب کشی در ایام نوروز با مجوز کلانتری انجام می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۹۸۱

اسباب کشی در ایام نوروز با مجوز کلانتری انجام می شود

تهران- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به تقویت واحدهای گشتی و تشدید حفاظت از اماکن و منازل خالی از سکنه، گفت: ترتیبی اتخاذ شده که جابه جایی هر گونه اثاثیه منزل و اداری با صدور مجوز از کلانتری محل صورت پذیرد.

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار محسن حسن خانی روز سه شنبه افزود: در صورت نداشتن مجوز برای جا به جایی اثاثیه، واحدهای گشت و کارآگاهان پلیس آگاهی‌ از اقدام آنها جلوگیری و برخورد قانونی لازم انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به فعالیت قرارگاه عمار و آماده باش نیروهای پلیس برای تامین امنیت شهروندان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، گفت: اغلب استان ها، به ویژه شهرهای دارای اماکن زیارتی و تفریحی پذیرای حجم قابل توجهی از مسافران خواهند بود از طرف دیگر با خالی شدن منازل و خلوتی محله ها، سارقان و مجرمان مترصد سوء استفاده هستند.
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تأمین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی سال 98 به پلیس های آگاهی سراسر کشور، گفت: نیروهای این پلیس همزمان با ایام نوروزی در آماده باش کامل هستند و کارآگاهان با بکارگیری توان تخصصی و علمی، کشف به موقع جرایم، مقابله با مجرمان حرفه‌ای و دستگیری سارقان را دنبال می کنند.
حسن خانی ادامه داد: افسران مجرب این پلیس با توجه به اوج فعالیت مراکز خرید نوروزی و حضور گسترده مردم، به منظور تأمین امنیت و آرامش شهروندان نسبت به واپایش مراکز خرید و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا برای جلوگیری از جیب بری و کیف قاپی در این مراکز حضور مستمر دارند. برای مقابله با سرقت وسایل نقلیه و داخل خودرو، به شورای تأمین استان و شهرستان ها پیشنهاد شده تا به تعیین پارکینگ‌های موقت در این ایام و یا گماردن پارکبان اقدام کنند.
وی با اشاره به آمادگی تیم های بررسی صحنه جرم و DVI تشخیص هویت، گفت: ادارات و آزمایشگاه های تشخیص هویت پلیس های آگاهی سراسر کشور در طول ایام نوروز آمادگی ارائه خدمات به شهروندان را دارند.
حسن خانی از بکارگیری ظرفیت نیروی مقاومت بسیج و پلیس افتخاری در این ایام خبر داد و گفت: هر گونه فعالیت مجرمان و سارقان در پاتوق‌ها، هتل‌ها، پایانه‌‌ها،‌ مراکز خرید توسط کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی رصد می شود.
رئیس پلیس آگاهی ناجا همچنین به راه اندازی سامانه پایشی محموله های گمرکی اشاره کرد و افزود: ادارات مبارزه با قاچاق کالا و ارز با استفاده از این ظرفیت می توانند با رصد قاچاقچیان حرفه ای، نسبت به تشدید مقابله با آنها اقدام کنند.
وی رسیدگی سریع به جرایم مهم را از اولویت های اساسی در این ایام عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی لازم برای تامین امنیت و برقراری آسایش و نظم در طول تعطیلات نوروز صورت گرفته و به طور جدی پیگیری می شود.
اجتمام *9105 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ناجا آگاهي نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال