Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار شهرستان مینودشت با تایید بسته شدن راه های ارتباطی چندین روستای این شهرستان واقع در شرق گلستان، از تداوم تلاش ها برای بازگشایی جاده های روستایی خبر داد.

سیدرضا طباطبایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به آمار روستاهایی که راه ارتباطی آنها بر اثر بارندگی شدید قطع شده است، گفت: شهرستان مینودشت دارای راه های ارتباطی کوهستانی متعددی می باشد که همه آنها دارای شرایط خاص بوده و به سبب بارش های زیاد، ریزش مکرر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به این مسئله، با تقویت ماشین آلات سعی داریم یک مسیر تردد مستمر ایجاد نماییم و در با به کار گرفتن ماشین آلات اداره راه و شهرسازی و راهداری برای رسیدن به این امر تلاش ها در حال انجام است.
وی افزود: برخی از نقاط شهرستان با قطعی برق و آب روبرو هستند که با تلاش نیروهای اداره توزیع برق شهرستان درصدد هستیم این مشکل هرچه سریعتر مرتفع گردد و با رفع مشکل قطع برق، جریان آب شرب نیز وصل خواهد شد.
طباطبایی با بیان اینکه دو نقطه جنگلده پایین و سنگ شکن متعلق به شهرداری شهرستان مینودشت در محاصره سیل بوده و حدود 20 نفر در آنجا گرفتار شده اند، گفت: تلاش ها برای رها کردن آنها از محاصره سیل در جریان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا و بر اساس اطلاعات مردمی راه ارتباطی حداقل 10 روستای کوهستانی مینودشت در مسیرهای مختلف کوهستانی این شهرستان قطع شده است.
شهرستان مینودشت با 85 هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد و بارش شدید باران در این منطقه که از یکشنبه شب آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، باعث بروز برخی خسارات بویژه در نواحی روستایی شرق گلستان شده است.
9433/1860/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث قطع راه روستايي مينودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد

محمد امینیان گفت: این روستا‌ها جزو مناطق کوهستانی و از توابع زیارت شاه بخش مرکزی گُنبکی هستند.

وی با اعلام اینکه در بارندگی هفته گذشته راه‌های روستایی مناطق کوهستانی به دلیل شدت بارندگی مسدود شده بودند که این راه‌ها در بارندگی امروز نیز بیشتر تخریب شدند، بیان کرد: به دلیل تخریب بیشتر راه ها، تردد در این مسیر‌ها امکان پذیر نیست.

فرماندار گُنبکی عنوان کرد: برای بازگشایی مسیر باید منتظر فروکش کردن آب باشیم.

شهرستان گنبکی یکی از شهرستان‌های استان کرمان است که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شهرستان ریگان جدا و مستقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • (تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد