Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحیم شاهوزهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان آتش نشانی با استقرار خودرو در برخی از اماکن و پارک های مهم زاهدان زمان رسیدن به محل حادثه را با توجه به ترافیک شب چهارشنبه سوری به حداقل می رساند.
وی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق جراید و رسانه ها، آماده باش کامل نیروها در روزهای پایانی سال و استقرار خودروهای آتش نشانی در مراکز تجمع جمعیت و پرخطر زاهدان نظیر پارک ملت، میدان دکتر حسابی و مجتمع تفریحی لادیز را از جمله برنامه های اجرا شده سازمان آتش نشانی برای جلوگیری از خطرات احتمالی آیین چهارشنبه سوری ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خودداری از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و غیره در واحدهای مسکونی، معابر، کوچه و خیابان ها، نگهداری نکردن مواد سوختی و محترقه در مقادیر کم یا انبوه در منزل و جلوگیری از قراردادن ظروف تحت فشار از جمله کپسول و حشره کش ها بر روی آتش را از جمله راهکارها برای کاهش حوادث احتمالی ذکر کرد.
معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده خودرو های آتش نشانی حین اعزام به ماموریت مسیر را برای تردد این خودروها باز نگه دارند.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ترافیک چهارشنبه سوری روزهای پایانی سال فرهنگ سازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند

 رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین سرباز رشید افزود: پس از دریافت غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند.

سرباز رشید بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این ۲ نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند