Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیل شخصیت و مرام یک فرد آنهم از روی یک عکس و ایجاد بار منفی برای وی از جمله خطاهایی است که پرستویی پیشتر مرتکب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حضور سلبریتی‌ها در فضای مجازی و اظهار نظر آنان در بحث‌های مختلفی که اغلب در آنها صلاحیت نظردهی ندارند و سخنانشان با حرف‌های غیرکارشناسانه و بعضا با گاف‌های عجیب و غریب همراه می شود، سبب انتقاد بسیاری از این افراد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلبریتی‌ها در حوزه سیاسی هم وارد شدند و پس از مدتی با انتقاد افکارعمومی دست به راه اندازی کمپین‌های «پشیمانیم» زدند که بعد از مدت‌ها هنوز ادامه دارد و شاهد موج های مختلف پشیمانی سلبریتی‌ها در حوزه سیاسی هستیم.

اظهارنظر سلبریتی ها در هر حوزه‌ای حتی صدای خود آنان را هم در آورده است و بیان می شود که این افراد برای خودنمایی و راضی نگاه داشتن فالوورها ( دنباله کنندگانشان در شبکه های اجتماعی) اقدام به نظردهی در هر چیزی می کنند.

در همین رابطه «پرویز پرستویی» که چندین بار در خصوص اظهار نظرهای غیر کارشناسانه مورد انتقاد قرار گرفته است در پست اینستاگرامی خود به تندی نسبت به تغییرات درون سازمانی صداوسیما اعتراض کرده و از تحریم رسانه ملی سخن گفته است. حتی در این حوزه کار به تمسخر مدیر شبکه سه رسیده است که وی می تواند بنا بر این موضوع از این سلبریتی شکایت کند و این حق برای وی محفوظ است. اما چند نکته درباره پست های اینستاگرامی پرویز پرستویی حائزه اهمیت است.

پرویز پرستویی با انتشار عکس «علی فروغی» مدیر شبکه سوم سیما در اینستاگرام خود با کنایه به تحلیل تیپ و شخصیت این مدیر رسانه ملی پرداخته و بیان کرده که این عکس وی را یاد فردی می اندازد که همه او را می شناسند. وی با اشاره به کت و حالت خسته فروغی در این عکس سعی کرده است وی را به فرد دیگری منتسب کند.

تحلیل شخصیت و مرام یک فرد آنهم از روی یک عکس و ایجاد بار منفی برای وی از جمله خطاهایی است که پرستویی پیشتر مرتکب شده است. انتشار تصویر یک کودک سوری به جای ایرانی توسط این بازیگر در اینستاگرام یکی از همین موارد بود که واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی به دنبال داشت. پرستویی ساعاتی پس از انتشار این پست، بدون هیچ توضیح و عذرخواهی، اقدام به پاک کردن آن کرد.

اما به نظر می رسد که پرستویی از این موضوع درس نگرفته است که دوباره با همان شیوه استدلالی و تحلیل یک عکس سعی کرده ذهنیات خود را در فضای مجازی منتشر کند.

اما این تنها گاف این بازیگر نبود بلکه وی عکسی دیگر از یک خانواده سرما زده را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در میان برف و سرما از بین رفته اند و آنها را از جمله مردم زلزله زده کرمانشاه خواند اما این عکس هم جعلی بود و متعلق به ترکیه است.

به نظر می رسد که همین موارد نشان می دهد که پرستویی صلاحیت اظهار نظر درباره اخبار و رویدادها را نه تنها ندارد بلکه شیوه تحلیل یک عکس خصوصا از سوی این سلبریتی که از اخبار و اطلاعات روزانه با خبر نیست و قوه تحلیل خوبی ندارد نادرست است و اغلب باعث نتایج معکوس می شود.

پرستویی خود از جمله هنرمندانی است که در دامن رسانه ملی رشد یافته و شناخته شده است. اینکه اغلب هنرمندان با یک چالش درون سازمانی و درون خانواده در رسانه ملی جنجال سازی می کنند و با حمایت جانبدارانه از یک طرف سعی در خودنمایی دارند خود مشکلی دیگری است که سلبریتی ها ایجاد می کنند و البته این مشکلات در ادامه دامن خود آنها را می گیرد و افکارعمومی در فضای مجازی با مواضع متناقض دیگر این افراد را به شدت مورد انتقاد قرار می دهند.

 

این اقدام پرویز پرستویی حالا به دستاویزی برای رسانه های خارج نشین و ضد انقلاب تبدیل شده و در یکی از نمونه ها رسانه سعودی اینرنشنال نیز به بازنشر

انتهای پیام/ ح 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!

منصور رفیع‌زاده آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا در خاطراتش می‌نویسد: «در سال ۱۳‌۴۲ شاه از طریق تیمسار پاکروان پیام محرمانه‌ای را به آیت‌الله خمینی که در آن موقع در قم به سر می‌برد منتقل نمود. در این پیام آمده بود: اگر از انتقاد و تحریک مردم علیه دولت دست برنداری، چکمه‌های پدرم را به پا می‌کنم. آیت‌الله خمینی که یک خطیب عالی بود، همان موقع جوابی نداد، اما اواخر همان روز به مسجد رفت. در آن جا او ضمن تکرار پیام شاه با تحقیرآمیزترین لحن گفت جواب من به او این است: چکمه‌های پدرت برایت خیلی بزرگ است.»

خاطرات منصور رفیع زاده (آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا). ص۴۶۴

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • رخنه به قلب دشمن
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!