Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهدی رضوی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: برای اعزام 10 هزار نفر از مردم آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور هدف‌گذاری شده است، اولین مرحله از اعزام‌ها در 16 آذر ماه امسال با اعزام دانشجویان خواهر از مزار شهدای گمنام دانشگاه آاد اسلامی صورت گرفت، دومین مرحله از اعزام‌ها هم در 22 اسفند امسال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در 25 اسفند ماه حدود 1 هزار نفر از بسیجیان محلات به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، ادامه داد: بسیج فرهنگیان، طلاب، هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر اقشار هم اعزام‌های خود را انجام داده‌اند.

معاون گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی به اسکان زائران در 2 اردوگاه اشاره کرد و بیان داشت: اردوگاه شهید مسعودیان برای افراد مجرد و اردوگاه حضرت رسول (ص) برای اقامت خانواده‌ها اختصاص یافته است.

رضوی اقامه نماز صبح در پادگان دوکوهه، زیارت شهدای گمنام اندیمشک، بازدید از یادمان عملیات فتح المبین، یادمان شهدای عملیات والفجر 8 در اروندکنار، اقامه نماز جماعت در خرمشهر، بازدید از یادمان شهدای علقمه، حضور در شلمچه و ... را مناطقی برشمرد که زائران در آنها حضور پیدا می‌کنند.

وی به حضور مبلغ و مبلغه‌ها برای پاسخگویی به سوالات شرعی و عقیدتی زائران، همراهی کاروان‌ها توسط راویان فتح را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: در ارزیابی صورت گرفته این نتیجه به دست آمد که از عملکرد راویان و روحانیان رضایت کافی وجود دارد.

معاون گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ویژه‌برنامه لحظه تحویل سال، اجرای مسابقات فرهنگی متنوع، برپایی جشنواره سرزمین نور، اجرای گروه سرود نوجوانان توسط سپاه خوی و ... برنامه‌هایی هستند که برای اعضای کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

رضوی با بیان اینکه بخش عمده هزینه اسکان و ایاب  ذهاب را ستاد راهیان نور عهده‌دار شده است، بیان داشت: مبلغ ناچیزی بین 30 هزار تومان تا 100 هزار تومان با در نظر گرفتن خدماتی که هر شهرستان ارائه می‌دهد از زائر دریافت شده است.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است

عربی دبیر برگزاری جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشیدگفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» است، ادامه داد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید است و کانون‌های فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند.

وی بیان کرد: جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت از بیست و چهارم اردیبهشت از گرمسار و آرادان آغاز می‌شود و سپس این جشن هر روز در یکی از شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در سمنان تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و معنوی در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، فرزندآوری و جمعیت، دانش آموزان و دانشجویان، زنان و دختران، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی