Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@17:46:28 GMT

قیمت بلیت سینما‌ در سال جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۸۵۹

سخنگوی شورای صنفی نمایش، بهای جدید بلیت سینما‌ها را در سال ۱۳۹۸ اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، غلامرضا فرجی درباره آخرین تصمیمات تغییر قیمت بلیت سینما گفت: افزایش قیمت بلیت سینما به درخواست صنوف برای تمام روز‌های هفته بود، ولی در بخشنامه تاریخ ۲۸ اسفندماه مصوب و ابلاغ شد برای روز‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی در سینما‌ها تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: بر این اساس، حداکثر قیمت بلیت در سینما‌های مدرن در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۱۳ هزار تومان، روز‌های سه‌شنبه (نیم‌بها) ۹ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل ۱۸ هزار تومان خواهد بود.

فرجی گفت: بهای بلیت سینما‌های ممتاز در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۱۱ هزار تومان، روز‌های سه‌شنبه (نیم‌بها) ۷ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل ۱۳ هزار تومان است.

قیمت بلیت در سینما‌های درجه یک در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۹ هزار تومان، روز‌های سه‌شنبه (نیم‌بها) ۵۵۰۰ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل ۱۱ هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیت در سینما‌های درجه دو نیز در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۷ هزار تومان، روز‌های سه‌شنبه (نیم‌بها) ۵ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش، همچنین گفت: مبالغ فوق بدون احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده تعیین شده؛ لذا سینماداران باید براساس قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، با افزودن ۹ درصد مالیات به ارزش‌افزوده اقدام کنند که به این ترتیب مثلاً قیمت بلیت ۱۸ هزار تومانی به حدود ۲۰ هزار تومان می‌رسد.

او تاکید کرد: بهای بلیت سینما در شهرستان‌ها افزایش جداگانه نداشته به همین دلیل مالیات بر ارزش‌افزوده جداگانه باید دریافت شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بلیت سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت