Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با هشدار به خانواده‌ها در خصوص استفاده از بالن آرزو‌ها در چهارشنبه آخرسال گفت:بالن آرزو‌ها بر عکس ظاهر زیبایی که دارد از تمام مواد محترقه خطرناک‌تر است، ممکن است در میان مسیر به شاخه‌ها، سیم‌های برق و.. برخورد کرده و باعث آتش سوزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:ترقه، فشفشه‌ها و تمام مواد محترقه‌ای که ممکن است به داخل پشت بام، بالکن و.. بیفتند ممکن است باعث وقوع آتش‌سوزی‌های جزئی و حتی گسترده بشوند، اما بالن آرزو‌ها بر عکس ظاهر زیبایی که دارد از تمام این مواد خطرناک‌تر است، زیرا ممکن است بعد از این که به هوا رفت در میان مسیر، به شاخه‌ها، سیم‌های برق و.. برخورد کرده و پس از گیر کردن باعث وقوع آتش‌سوزی شود.

وی در ادامه اضافه کرد:این وسیله مناسب روشن کردن در شهر‌هایی که مملو از ساختمان‌های بلند مرتبه، درختان و سیم‌های برق است، نیست. زیرا هر لحظه امکان سرایت آتش به اجسام کنار این بالن‌ها وجود دارد. استفاده از این بالن‌ها خطرات زیادی را در پی داشته است، سال گذشته نیز موردی داشتیم که یکی از این بالن‌ها وارد بالکن خانه یکی از شهروندان شده و موجب آتش‌سوزی شده بود.

وی در ادامه گفت:از شهروندان تقاضا می‌کنیم از روشن کردن بالن در سطح شهر و محل‌هایی که ممکن است برخورد بالن با دیگر اجسام باعث وقوع آتش‌سوزی شود، خودداری کنند، چرا که بعد از بلند شدن این بالن هادیگر کنترلی روی آن وجود ندارد و ممکن است با جهت باد به فضا‌هایی برود که حوادث ناگواری را به دنبال داشته است.

حوادث چهارشنبه سوری تا این ۵۷ مصدوم برجای گذاشت ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان پیمان صابریان، مسئول کمیته چهارشنبه سوری وزارت بهداشت درباره جزئیات مصدومان گفت: متاسفانه در حوادث چهارشنبه سوری از صبح الی ساعت ۱۸ امروز ۵۷ نفر مصدوم شدند که نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری دارد.

هنوز زنگ امداد ۱۲۵به صدا در نیامده است ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت :هماهنگی با ماموران پلیس و هلال احمرامسال هم وجود دارد و ستاد مدیریت بحران تهران هم وارد کار شده است .


مهدی داوری ادامه داد :امسال ۱۶اپراتور با استفاده از ۶۰خط در حال خدمت رسانی هستند و هیچ اشغالی نداریم وتا کنون هیچ تماسی با ۱۲۵ برقرار نشده است

سردار رحیمی: تا این لحظه به جز یکی دو مورد جزیی مشکل خاصی نداشتیم ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۰

فرمانده انتظامی تهران ضمن تبریک روز پدر گفت: همکارمان بنده از ساعت ۳ با حضور خود در بیش از ۲۰۰ نقطه از شهر در حال ماموریت هستند.

وی افزود:هشتاد نقطه به طور ویژه رصد و کنترل می شود و پلیس برخورد قطعا نه با متخلفان خواهد داشت.


رحیمی گفت:پلیس متخلفانی را که دستگیر می شوند از امشب تا پایان تعطیلات بازداشت خواهد کرد.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد:اگر خودرویی تخلف انجام دهد، خودرو تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

وی افزود:یک کودک ۱۴ ساله بر اثر انفجار دچار مصدومیت شده است.دو خودرو دچار آسیب شده اند و به جز این موارد مشکل خاصی وجود نداشته است.

 

آمادگی صد در صدی نیروهای شهربان ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره آمادگی نیروهای آتش نشانی گفت:برنامه امروزاتش نشانی از خیلی وقت پیش برنامه ریزی شد ۵هزار نیروی آتش نشانی در آماده باش هستند .
وی گفت:حتی ما نیروهای شهربان را هم بسیج کرده ایم.

یزدانی با بیان اینکه هر ساله شاهد کاهش آمار و اتفاقات هستیم ادامه داد:به جز بحث سازمان آتش نشانی در نواحی هم هر ناحیه سی شهربان در حال فعالیت هستند .

وی افزود:تانکر های خودمناطق هم برای امداد رسانی در آماده باش هستند.

پلیس مخالف شادی مردم نیست /حفظ امنیت شهروندان اولویت اصلی ماموران ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۱

سردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت :پلیس به هیچ عنوان با شادی های سالم مردم برای انجام سنت های کهن ملی مخالفتی ندارد اما به هرگونه هنجارشکنی مانند آلودگی های صوتی و انسداد معابر اصلی شهری که باعث آزار و اذیت شهروندان شود واکنش نشان می دهد.

وی ادامه داد: مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و تمامی پرسنل پلیس در همه بخش ها در خدمت رسانی به شهروندان برای برقراری نظم و انضباط در مراسم آخرین چهارشنبه سال آماده باش هستند و در کنار شهروندان تهرانی خواهند بود.
رحیمی بیان کرد: پلیس خود را مجری نظم و انضباط اجتماعی شهروندان می داند.

استقرار نیروهای کلانتری در محلات ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۹

سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت از ساعت ۱۵ امروز کلیه نیروهای کلانتری ها در همه محلات شهر جهت برقراری نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال مستقر شده اند.

وی گفت :پلیس مخالف شادی نیست .خط قرمز ، هنجار شکنی و قانون شکنی است.

به خانواده های محترم توصیه داریم مواظب فرزندان دلبند خود باشند تا تعطیلات نوروز را با شادی و سلامتی کنار عزیزانشان سپری کنند .

بازدید شهردار تهران از ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان پیروز حناچی؛ شهردار تهران دقایقی قبل با حضور در ستاد فرماندهی و مرکز مانیتورینگ آتش‌نشانی تهران از نزدیک در جریان عملکرد این ستاد در شب چهارشنبه آخر سال قرار گرفت.

شهروندان تهرانی حین تماس با ۱۲۵، با اپراتورها و کارشناسان این ستاد ارتباط برقرار می‌کنند.

آتش‌نشانی تهران متشکل از هشت منطقه عملیاتی است و کارشناسان ۱۲۵، پس از تماس شهروندان، اجرای هر کدام از عملیاتها را به منطقه آتش‌نشانی مربوطه محول می‌کنند.

 

 

 

 

درحال تکمیل/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری آتش نشانی نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک

روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده، خبر داد.

به گزارش ایران، شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آن‌ها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی