Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: چهار هزار سبد کالای عیدانه در آستانه سال نو، بین مددجویان بهزیستی تهران توزیع شد.

سید محمد رحیم فاضلی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه برای هر سبد 400 هزار تومان هزینه شده است اظهار داشت: این سبدهای کالا شامل اقلام مصرفی از جمله برنج، حبوبات، روغن، کنسرو و اقلام دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به ایجاد اشتغال برای توانمند سازی مددجویان بهزیستی گفت: امسال برای 610 مددجو شغل ایجاد کردیم.
وی ادامه داد: بهزیستی بسته تشویقی بیمه کارفرمایی را اجرا می کند به گونه ای که در این راستا تمامی کارفرمایانی که نسبت به کارگیری فرد معلول اقدام کردند سهم کارفرما را پرداخت کرده ایم تا از طریق ایجاد رغبت در کارفرمایان، در حوزه های مختلف شغلی معلولان به کار گرفته شوند.
فاضلی نژاد با بیان اینکه توانمند سازی معلولان از اولویت های بهزیستی است گفت: از این طریق مددجویان می توانند در امرار معاش خانواده خویش نقش آفرینی کرده و متکی به چرخه خدمات رسانی نباشند.
وی تاکید کرد: مددجویان بهزیستی نشان داده اند که معلولیت محدودیت نمی آورد و دارای توانمندی ها منحصر به فرد و استعدادهای درخشان در حوزه های مختلف هستند همچنین در حوزه علم آموزی، 850 دانشجوی معلول در دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند.
مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به اینکه در حوزه مسکن مددجویان اتفاق های خوبی رقم خورده است گفت: امسال بالغ بر 10 میلیارد و 700 میلیون تومان صرف مسکن مددجویان بهزیستی شده است تا صاحب خانه شوند.
تهرام/8138//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سبدكالا بهزيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها

علیرضا انجلاسی گفت: براساس جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود.

وی با بیان اینکه پیش از این مستمری مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شد، درباره مستمری مددجویان گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای یک نفره ماهیانه (۹۹۳۷۲۰)، ۲ نفره (۱۴۱۹۶۰۰)، ۳ نفره (۱۹۷۸۴۴۰)، چهار نفره (۲۵۵۵۲۸۰) و خانواده پنج نفره و بالاتر (۳۱۲۳۱۲۰) تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی