Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود جمیلی، گفت: به منظور راهنمایی مسافران نوروزی ۸ کمپ نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب کرمان راه اندازی شد

« مسعود جمیلی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فرارسیدن سال نو و راه اندازی کمپ های نوروزی در جنوب کرمان، گفت:  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان به منظور راهنمایی مسافران نوروزی اقدام به راه اندازی کمپ های نوروزی در هفت شهرستان جنوب کرمان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود جمیلی، با بیان این مطلب که ۸ کمپ نوروزی راه اندازی شد، اضافه کرد: کمپ نوروزی در بخش ساردوئیه جیرفت به میهمانان نوروزی خدمات رسانی می کنند تا زمینه مناسبی برای سفر و راهنمایی مسافران به خطه جنوب استان کرمان فراهم شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، به برخی از خدمات این کمپ ها اشاره کرد و افزود :  بروشورهای اطلاع رسانی شامل علائم ایمنی، پیام های هشدار دهنده در زمینه تصادفات و نقشه راهنمای راه های جنوب کرمان به میهمانان نوروزی ارائه می شود.

وی، با بیان این مطلب که در هر کمپ یک نیروی راهدار مستقر است، بیان داشت: یک دستگاه خودروی راهداری و یک نفر راهنما نیز در این کمپ ها حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، بیان کرد: 187 نفر از عوامل راهداری با 145 خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین به صورت آماده باش در راهدارخانه ها، محورهای برفگیر مستقر هستند تا تردد خودروها در مسیرها به صورت عادی جریان داشته باشد.

جمیلی، ابراز داشت: مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در ایام نوروز  آمادگی کامل دارند و به صورت شبانه روز در این ایام خدمت رسانی می کنند.

 وی، اظهار کرد:  برای هرچه بهتر انجام شدن سفر ایمن مردم در ایام نوروز از تمامی ظرفیت این اداره کل استفاده می کنیم.

جمیلی، در پایان گفت:  توقع ما به عنوان مجموعه راهداری و حمل و نقل رانندگی ایمن و به دور از شتاب و عجله توسط مسافران نوروزی در جاده ها است .

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز چهارشنبه سوری مجلس عید نوروز دیدار با مراجع اردبیل سال نو کمپ نوروزی سال نو نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به آغاز به کارنهضت آسفالت معابر شهری کرمان، گفت :برای توسعۀ شهر کرمان، چاره‌ای نیست جز اینکه همگی با اهتمام مضاعف، پای کار شهر کرمان باشیم.

وی افزود:  از الطاف اعضای شورای اسلامی شهر در همراهی با شهرداری در سرعت‌بخشی به آغاز جهاد آسفالت معابر و همچنین از همکارانم که بی‌چشم‌داشت و تمام‌وقت کار می‌کنند، تشکر می‌کنم.

تویسرکانی بیان کرد: قرارگاه جهاد آسفالت شهرداری کرمان را تشکیل دادیم تا آسفالت معابر در اسرع وقت، رصد و اجرا شود.

منصور ایرانمنش، رییس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این مراسم گفت:طی دوسال گذشته معابر حاشیۀ شهر کرمان و شهرک‌های اطراف آسفالت شد  و در برنامه‌ریزی روکش آسفالت سال‌جاری، معابر داخل شهر و معابر خاکی بالای ۱۴ متر آسفالت می‌شود. 

ر پایان این آیین توسط شهردار کرمان، احکام «محمدرضا یحیی‌زاده»، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان به‌عنوان «فرمانده قرارگاه جهاد آسفالت» و «قاسم بابایی»، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری به‌عنوان «جانشنین فرمانده قرارگاه جهاد آسفالت» اعطا شد.

طی دو روز گذشته با آسفالت خیابان‌های «شهید کامیاب» و «پاسداران»، روکش آسفالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر در قالب «جهاد آسفالت» آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود
  • ◄ محدودیت و محرمیت جدید برای اتوبوس های مسافربری جاده ای از ابتدای خرداد
  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است