Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از پایگاه اینترنتی bleepingcomputer، اینتل ، بیست آسیب‌پذیری امنیتی را در درایور گرافیکی خود برای ویندوز رفع کرده است که این آسیب‌پذیری‌ها در صورت بهره‌برداری یک مهاجم با دسترسی محلی به افزایش سطح دسترسی، انکار سرویس یا افشا اطلاعات منجر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو مورد از این آسیب‌پذیری‌ها که با درجه حساسیت بالا و با نمرات ۷,۳ و ۸.۲ رده‌بندی شده‌اند، منجر به اجرای کد دلخواه پس از افزایش سطح دسترسی می‌شوند. این دو آسیب‌پذیری با شناسه‌های CVE-۲۰۱۸-۱۲۲۱۴ و CVE-۲۰۱۸-۱۲۲۱۶ ردیابی می‌شوند.

آسیب‌پذیری‌های هجده‌گانه دیگر، دارای درجه متوسط و پایین هستند و از طریق بردارهای حمله محلی قابل بهره‌برداری هستند. مهمترین آنها آسیب‌پذیری‌های CVE-۲۰۱۸-۱۸۰۹۰ و CVE-۲۰۱۸-۱۸۰۹۱ هستند که باعث وضعیت انکار سرویس یا DoS می‌شود.

اینتل به کاربران توصیه کرده است تا به نسخه‌های ۱۰,۱۸.x.۵۰۵۹ (یا ۱۵.۳۳.x.۵۰۵۹)، ۱۰.۱۸.x.۵۰۵۷ (یا ۱۵.۳۶.x.۵۰۵۷)، ۲۰.۱۹.x.۵۰۶۳ (یا ۱۵.۴۰.x.۵۰۶۳)، ۲۱.۲۰.x.۵۰۶۴ (یا ۱۵.۴۵.x.۵۰۶۴) و ۲۴.۲۰.۱۰۰.۶۳۷۳ یا بالاتر برنامه Intel Graphics Driver for Windows بروزرسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است

حجت‌الاسلام صادق صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مکتب امام صادق مکتب انسان ساز، مسئولیت پذیری و جامع است و عقلانیت، امنیت‌پذیری و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های مکتب جعفری است.

وی خاطرنشان کرد: مکتب امام صادق (ع) در تبیین حقایق دین برای همه کسانی که امروز به دنبال تبیین حقایق انقلاب اسلامی هستند الگو و نمونه است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر با اشاره به نقش حضرت امام صادق (ع) در مذهب تشیع گفت: امام صادق (ع) مرد مبارزه، علم و مرد تشکیلات بود به طوری که میدان آموزشی که آن بزرگوار به وجود آورد هم قبل از ایشان و هم بعد از ایشان در تاریخ زندگی امامان شیعه بی‌نظیر بود.

صمدی افزود: همه حرف های درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول بیش از یک قرن به وسیله‌ مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود همه آنها را امام صادق به شکل درست بیان کرد.

وی به مبارزات دینی امام صادق اشاره و تصریح کرد: امام ششم شیعیان مشغول یک مبارزه دامنه‌دار و پیگیر برای قبضه کردن حکومت و قدرت و به وجود آوردن حکومت اسلامی و علوی شیعه یعنی شبکه حزبی بود.

حجت الاسلام صمدی تربیت شاگردان توسط امام صادق (ع) را یادآور شد و بیان کرد: ویژگی‌های شاگردان آن حضرت، تلاش مستمر در کنار تقوا و خدامحوری بود که با استفاده از آیات و روایات توانستند چهره واقعی اسلام ناب محمدی را به مردم معرفی و اسلام واقعی و غیرواقعی را بازشناسانند.

کد خبر 6096078

دیگر خبرها

  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • بازار هیپنوتیزم در شبکه‌های اجتماعی/ هیپنوتیزم چیست و اصلا فایده‌ای هم دارد؟
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف‌پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شد
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد