Web Analytics Made Easy - Statcounter

غزال خلج كاپيتان تيم كبدى آداك تهران درباره چگونگى تمرينات خود در طول مسابقات لیگ کبدی بانوان در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال همراه تيم آداك بودم، البته كه در ابتداى صحبتم بايد بگم كه نميشه از حمايت هاى عليخانى چشم پوشى كرد به اين دليل كه همه نوع امكانات از زمين كبدى تا وسايل ورزشى را براى ما فراهم كردند، ما تمرينات بسيار منظمى را پشت سر گذاشتيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهرخ دانش سرمربى تيم  در بالا رفتن سطح تكنيكى بازيكن ها خيلى كمك كردند ما پس از يك سرى تمرين هاى هماهنگ و منسجم توانستيم بهترين نتيجه را كسب كنيم و مقام اول مسابقات ليگ برتر ٩٧ را به دست بياوريم.

خلج در خصوص پاداش هايى كه براى تيم هاى برتر در نظر گرفته بودند، بيان كرد: مسئولان متاسفانه مثل هميشه به قول‌هايى كه به ما دادند عمل نكردند فدراسيون جايزه اى را براى سه تيم برتر اعلام كرده بود كه مثل اينكه خبرى از اين جايزه ها نخواهد بود،اين بدقولى باعث مى شود كه سال آينده تعداد بازيكن ها و تيم ها كم تر شود و انگيزه بازى در ليگ برتر نيز از بين خواهد رفت.

بازيكن ملى پوش كبدى در ادامه عنوان كرد: متاسفانه اين موضوع در كشور ما باب شده است، ما در بازی های آسيايى جاكارتا مقام نخست تيمى بانوان را براى اولين بار در تاريخ كشورمان به دست آورديم، پس از آن وعده هايى به ما دادند و همچنين فدراسيون اعلام كرده بود كه ده سكه را جداگانه براى ما در نظر گرفته اند همه اين قول ها با گذر زمان فراموش شد در حال حاضر با گذشت ٦ماه از مسابقات وزير ورزش و جوانان اعلام كردند كه پاداش ها بماند براى بعد از جنگ اقتصادى، زمانى كه ما يك سال شبانه روز در اردو بوديم و از خانواده هايمان دور بوديم كسى به جنگ اقتصادى فكر مى كرد؟و يا حتى ربطش به ورزشكاران در چيست؟

خلج در ادامه گفت: من اينجا براى اولين بار خداحافظى خودم را از ورزش حرفه اى و كبدى اعلام مى كنم.

بیشتر بخوانید:

اورسجی: هدف ما کسب کرسی در فدراسیون جهانی کبدی است

ارسطو: هدفم بازی كردن در تيم ملی کبدی است

خلج: اميدوارم با تيم تهران قهرمان ليگ كبدی شوم

انتهای پیام/

اظهارات خلج در مورد رقابت های لیگ کبدی بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد

با حکم  عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسئولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست