Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از اهالی روستای وامنان شامگاه سه شنبه در تماس با خبرنگار ایرنا اظهار کردند: با مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای وامنان، نراب، کاشیدار و سیب چال در محاصره برف به ارتفاع بیش از یک متر قرار گرفته اند.
در این تماس ها عنوان شد که برق این مناطق نیز برای ساعات طولانی قطع شده و این روستاها در خاموشی به سر می برند و ارتباط مخابراتی با بیرون نیز در حال قطع شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این روستاییان، کمبود آب شرب و مواد غذایی بر نگرانی های اهالی این مناطق افزوده و این درحالیست که بارش برف همچنان در این مناطق ادامه دارد و با گذشت 24 ساعت از این وضعیت، آنان همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند.
فرماندار شهرستان آزادشهر در تماس با خبرنگار ایرنا گفت: ارتباط جاده ای روستاهای بالادست بخش چشمه ساران و نیز جریان برق این روستاها به طور کامل قطع است.
سیدرسول حسینی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی ما بازگشایی محور خوش ییلاق است زیرا وجود جاده دسترسی به روستاها لازمه امدادرسانی به روستاییان است.
وی بر تلاش تمام دستگاه های شهرستانی و استانی برای رفع مشکلات پیش آمده و تامین مواد غذایی روستاییان تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، قطع جاده مواصلاتی خوش ییلاق که محل اتصال استان های گلستان و سمنان از محدوده شهرستان آزادشهر است، باعث قطع ارتباط روستاهای واقع در مسیرهای فرعی این جاده شده و بنا به گفته فرماندار آزادشهر، ارائه کمک های امدادی به این روستاها منوط به بازگشایی جاده اصلی خوش ییلاق است.
شهرستان 95 هزار نفری آزادشهر در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان بارش برف برق فرماندار شهرستان مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیل در شهرستان کاشان، اظهار داشت: به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که کاشان در محاصره سیل قرا بگیرد و از این رو حجم فراوان سیلاب از بالادست کاشان به سمت پایین سرازیر شد.

وی افزود: علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

وی ضمن اشاره به حضور مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در کاشان گفت: ستاد مدیریت بحران در هفته پیش‌رو تشکیل می‌شود و سعی می‌شود بخشی از اعتبارات، تخصیص یافته و هزینه شود تا شاهد بروز چنین حوادث و خساراتی نباشیم، اما باید در نظر داشت که این آمادگی برای همه ما وجود داشته باشد.

محمدی فشارکی تصریح کرد: دیواره‌چینی مسیل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و توافقات ضمنی بین مجموعه‌های بین بخشی صورت گرفت و امیدواریم در یک بازه زمانی منطقی و به صورت استاندارد برای مردم شهرستان کاشان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان