Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@01:30:42 GMT

آمار مصدومان چهارشنبه سوری کل کشور تا این لحظه

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۳۰۱

آمار مصدومان چهارشنبه سوری کل کشور تا این لحظه

  شب چهارشنبه آخر سال که فرا می‌رسد شاهد اخبار ناگواری از حوادثی که به خاطر چند لحظه شادی ناخوشایند بروز می‌کند هستیم، از مجروح شدن و قطع عضو و حتی در پاره‌ای از مواقع فوت برخی از شهروندان، امسال نیز مانند سال‌های گذشته اقدامات و برنامه‌های مناسبی در زمینه پیشگیری از حوادث اندیشه شده است و آرزو می‌کنیم که جشن چهارشنبه آخر سال به دلیل غفلت برخی از افراد منجر به تلخ شدن کام دیگران نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دستگیری بیش از ۹۳ نفر از تهیه کنندگان مواد محترقه ۲۰:۳۲

سردار رحیمی گفت:‌ بیش از ۹۳ نفر از تهیه کنندگان و فروشندگان موادمحترقه و دارندگان انبار مواد محترقه آسیب زا را دستگیر کردیم.

وی افزود: ۸۰ نفر از بر هم زنندگان نظم شهر، تحت کنترل پلیس امنیت پایتخت هستند تا مشکلی از طرف این افراد در سطح شهر ایجاد نشود.

رئیس پلیس تهران گفت: ۳۸۴ محله داریم که به ۲۶۰ بلوک تقسیم کردیم که در هر بلوک ۶ واحد گشتی در خیابان‌ها و محلات تهران در حال گشت زنی هستند که ۲۰۰ ایستگاه پلیس پیشگیری و ۵۰ ایستگاه نوروزی راهنمایی در تهران فعال شده است.

Fararu.com Fararunews @ مصدومیت ۱۵۵ نفر تا ساعت ۲۰ ۲۰:۳۰

صابریان رییس کمیته کشوری چهارشنبه آخر سال گفت: تا ساعت ۲۰ امشب ۱۵۵ نفر بر اثر حوادث در کل کشور مصدوم شده‌اند که از این تعداد، ۳۴ نفر بستری در بخش عادی یک نفر بستری در بخش ویژه، ۸۳ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی گفت: از این تعداد ۵۷ نفر دچار بریدگی خراشیدگی و ۲۲ نفر دچار قطع عضو شده‌اند و همچنین ۴۸ نفر از مصدومان از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند.

صابریان تصریح کرد: در شهر تهران نیز ۲۸ نفر تاکنون دچار مصدومیت شدند که هفت نفر از آنها در بخش عادی بستری و ۱۹ نفر به صورت سرپایی مداوا شده‌اند. ۸ نفر نیز از ناحیه چشم آسیب دیده و تاکنون ۷ نفر از مصدومان دچار قطع عضو شده‌اند.

Fararu.com Fararunews @

منبع: فرارو

کلیدواژه: چهارشنبه سوری آتش نشانی مصدومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

بازارنیوز به بررسی قیمت خانه در تهران پرداخته است.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ بر اساس قیمت‌های معامله شده در بازار مسکن، قیمت خانه در تهران به شرح زیر است.

 

 

برچسب ها: قیمت مسکن ، قیمت آپارتمان ، قیمت آپارتمان در تهران ، بازار مسکن ، بازار مسکن تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9Y

دیگر خبرها

  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان