Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:09:46 GMT

بیش از 100 تن برنج و شکر در پردیس توزیع شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۳۸۴

بیش از 100 تن برنج و شکر در پردیس توزیع شده است

تهران-ایرنا- مسئول کمیته تنظیم بازار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و برنامه ریزی انجام شده تاکنون 45 تن برنج و 60 تن شکر در سه فروشگاه سطح شهرستان و سه غرفه در نمایشگاه بهاره در دو نوبت صبح و عصر توزیع شده است.

حسام نوحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توقف توزیع گوشت در شهرستان اظهار داشت: از تاریخ 21 اسفند ماه توزیع گوشت در این شهرستان به دلیل عدم دسترسی فروشگاهها به سامانه توزیع سراسری متوقف شده است و در حال پی گیری برای از سرگیری توزیع گرم و منجمد طی هفته آینده در سال جدید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیته نمایشگاه بهاره شهرستان پردیس با اشاره به رضایت 85 درصد خریداران از وضعیت رفاهی، امنیتی و برخورد مناسب فروشندگان خاطر نشان کرد: در نمایشگاه بهار امسال شکایتی در خصوص گرانفروشی و برخورد نامناسب نداشتیم و استقرار نیروهای انتظامی و آتش نشانی و تامین نمازخانه، سرویس بهداشتی و غرفه های مواد خوراکی و حضور مستمر بازرسان بخشی از تدارکات این کمیته به منظور رفاه شهروندان بود.
مدیر نمایشگاه بهاره سال 97 پردیس گفت: در نمایشگاه بهاره امسال شهر پردیس 207 غرفه در سه سالن برپا شد که 10 غرفه به زنان سرپرست خانوار از سوی فرمانداری و 3 غرفه به بانوان از سوی کمیته امداد به رایگان واگذار شد.
علی قربانی افزود: همزمانی برپایی این نمایشگاه با سه شنبه بازار شهر پردیس یکی از مشکلات غرفه داران بود و این مشکل به دلیل عدم هماهنگی بین اداره اصناف، شهرداری و کسبه سه شنبه بازار ایجاد شد.
وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی طی روزهای برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: بارش برف و باران و برودت هوا و مشکل اقتصادی مردم را می توان از دلایل اصلی کاهش مراجعه شهروندان به غرفه های نمایشگاهی و عدم رضایت غرفه داران از فروش امسال دانست.
مدیر نمایشگاه بهاره شهرستان پردیس گفت: فروشندگان سه شنبه بازار بهتر است زیر نظر اتاق اصناف شهرستان پروانه سیار گرفته و ساماندهی شوند.
شهرستان پردیس با جمعیت 250 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شكر و برنج تنظيم بازار شهرستان پرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد