Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@08:48:06 GMT

اسباب‌کشی در تهران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۴۹۵

اسباب‌کشی در تهران ممنوع شد

خبرگزاری ایسنا: سردار حسین رحیمی دراین‌باره گفت: از صبح روز ۲۹ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی هرگونه اسباب کشی و جابجایی اثاثیه در معابر تهرام ممنوع است.

وی ادامه داد: افرادی که قصد اسباب‌کشی دارند باید با مراجعه به کلانتری‌ها فرم مربوط به اسباب‌کشی را دریافت کرده و پس از اخذ مجوز نسبت به اسباب‌کشی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی افزود: در صورت نداشتن این فرم و مجوز لازم، اسباب و اثاثیه تا تعیین تکلیف آن توقیف خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: اسباب کشی تهران ممنوعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اسباب‌کشی در نوروز بدون مجوز پلیس

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ابوالفضل قلی‌پور درخصوص ممنوعیت اسباب‌کشی در نوروز اظهار کرد: ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام عید نوروز مانند سال‌های گذشته به قوت خود باقی است و مردم برای اسباب‌کشی در محدوده زمانی اول تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه، باید از کلانتری محل مجوز لازم را اخذ کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، معاون عملیات انتظامی استان بیان کرد: با توجه به اینکه مسافرت‌های شهروندان و خالی ماندن منازل در ایام نوروز، فرصت مناسبی را برای سارقان منزل ایجاد می‌کند، در این راستا شهروندان باید با رعایت نکات ایمنی، از این مسئله پیشگیری کنند.

وی با اعلام اینکه شهروندان هنگام خروج از منزل حتماً به یکی از همسایگان معتمد و یا اقوام درجه یک خود عدم حضور خویش را در منزل اطلاع دهند، تصریح کرد: استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت‌برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر، می‌تواند از سرقت منازل پیشگیری کند.

قلی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش پلیس مقتدر و همراهی شهروندان عزیز در پایان ایام نوروز شاهد ارتقای احساس امنیت در میان مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطیلات نوروز  با مجوز کلانتری
  • اسباب کشی در ایام نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است
  • اسباب کشی در نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است
  • ممنوعیت اسباب‌کشی در نوروز بدون مجوز پلیس
  • اسباب‌کشی در نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است
  • جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز در غرب استان
  • اسباب‌کشی در ایام نوروز مجوز کتبی می خواهد
  • جابه جایی اثاثیه در ایام نوروز منوط به مجوز پلیس است
  • اسباب‌کشی در عید نوروز تنها با مجوز پلیس امکان‌پذیر است
  • جابه جایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام نوروز با مجوز پلیس