Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تکذیب برخی ادعاها مبنی بر اینکه ایران در هک شدن تلفن همراه برخی مقامات رژیم صهیونیستی نقش داشته، تأکید کرد مقامات این رژیم سعی دارند با دروغ‌پراکنی، علیه ایران فضای روانی منفی ایجاد کنند. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ بین الملل آسیای غربی دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز سه‌شنبه در پاسخ به سؤالی در خصوص خبر هک شدن تلفن همراه برخی از مقامات رژیم صهیونیستی و ادعای نقش داشتن کشورمان در آن گفت: «مقامات این رژیم به فرافکنی و دروغ پردازی های روزمره عادتی دیرینه دارند؛ این رژیم و مقامات آمریکا از سر خصومت، کینه توزی و ترویج ایران هراسی، به تعبیر خود آنها درصدد اعمال فشار حداکثری به صور گوناگون علیه ایران هستند و تلاش دارند در این جنگ روانی از پیش شکست خورده، با ساخت و پرداخت انواع سخنان بی ربط در ایجاد  یک فضای روانی علیه کشورمان اهداف خاص خود را دنبال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

قاسمی افزود: «آنان علاوه بر تولید دروغ، سعی دارند با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی، هر اتفاقی در جهان را ناشیانه به ایران مربوط نمایند؛ البته بی هیچ تردیدی، ایرانیان در حوزه های متنوع فن آوری، با اتکای به جوانان، از توانمندیهای بی بدیل و غیر قابل تصوری برخوردارند  ولی این توانمندی ها صرفا به منظور رفع نیازهای داخلی و در جهت ارتقا جایگاه علمی این سرزمین و کاهش و قطع وابستگی های علمی و فن آوری به دیگران صورت می پذیرد.»

قاسمی همچنین ضمن تکذیب ادعای نقش داشتن ایران در هک شدن سیستم های پارلمان استرالیا نیز اظهار داشت: «بی شک این دروغ نیز بخش دیگری از همان جنگ روانی است که بر علیه توانمندی های مشروع ایران حوزه فن آوری صورت می پذیرد تا با طرح این توانمندی ها بعنوان یک تهدید، از پیشرفت و تقویت این توانمندی های علمی و بومی ممانعت به عمل آورند؛ تصور و خیال باطلی که همچون همیشه به عنوان آرزویی دست نایافتنی، تنها موجب خشم و عصبانیت آنان خواهد بود.»

ایران به اطلاعات تلفن همراه نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی دسترسی داردادعای کانال 10 تلویزیون اسرائیل: ایران تلفن سیاستمدار اسرائیلی را هک کرده است R1535/P4001/S8,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت خارجه اسرائیل بهرام قاسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت خارجه اسرائیل بهرام قاسمی وزارت خارجه اسرائیل بهرام قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی را ستود.

در این بیانیه امده است؛
سیلی سهمگین و پر صلابت ایران اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل آن چنان تأثیرگذار بود که شادی و نشاط را در دل مسلمانان و آزادگان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورد. افسانه‌ی شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای در هم شکست و علیرغم پشتیبانی همه جانبه‌ی غرب از این رژیم کودک‌کش سردرگمی و وحشت عمیقی در بین آنان و هم‌پیمانانشان بوجود آورد. این حمله در پاسخ تهاجم وحشیانه این رژیم ضد بشری به بخشی از خاک سرزمینی ایران در سوریه و شهادت جمعی از بهترین فرزندان ملت رشید ایران بود که با یاری خدا و قدرت ملت و فرزندان جان بر کف لشگر اسلام صورت پذیرفت.

رژیم صهیونیستی هر چند تلاش کرد برای پاسخ به این حمله ایران، ائتلافی جهانی شکل دهد و با یاوه‌سرایی در رابطه با تهدیدات هسته‌ای احتمالی از سوی کشورمان نگرانی آمریکا و کشورهای غربی را تحریک کرده و آنها را با خود همراه کند اما در این مسیر موفق نبود و به ناچار برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود حمله‌ای تکروانه و بدون تلفات و ناچیز به اصفهان و برخی مواضع جبهه مقاوت در منطقه انجام داد.

حزب تمدن اسلامی ضمن عرض تبریک به امت اسلام به خاطر این رویداد بزرگ و این پیروزی چشمگیر با الهام از سخن رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره): «که اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود» و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت‌اله خامنه‌ای (مدظله) برای انسجام و همبستگی هرچه بیشتر ملت‌های آزاده جهان آزادی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نوید دهد.

کد خبر 6086716 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها