Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@15:24:39 GMT

بالن آرزو‌ها خانه بازیگر زن را به آتش کشید +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۲۴۳۶

‍‍‍‍‍‍

میترا حجار بازیگر زن مشهور یکی از افرادی است که چهارشنبه سوری موجب ثبت خاطره‌ای تلخ در ذهنش شده است. قطعا اگر این جشن به شکل ساده مرسوم در روزگاران قدیم، برگزار شود، خطری برای هیچ کس نخواهد داشت، اما متاسفانه به مرور زمان شاهد از بین رفتن این شیرینی و سادگی هستیم.

به تدریج جمع شدن دور آتش و شادی کردن جای خود را با میدان جنگ عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز خاطره‌ساز و زیبا به دلیل استفاده از مواد محترقه خطرناک، برای بسیاری از حادثه‌دیدگان به کابوسی تلخ تبدیل می‌شود. میترا حجار هم مانند بسیاری از کسانی که به خاطر این روز و حواشی خطرناک آن خاطره‎ بدی در ذهنشان ثبت شده به شرح ماجرایی مربوط به سال گذشته پرداخت که در ادامه می‌شنوید.

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بالن آرزوها آتش سوزی چهارشنبه سوری بازیگر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید

«نیلگون» عنوان نخستین ساخته سینمایی حسین سهیلی‌زاده است که آن را بعد از ساخت ۲۳ سریال تلویزیونی و سریال خانگی «مانکن» در سال ۱۳۹۸ جلوی دوربین برده است.

به گزارش فیلم‌نیوز، مراحل آماده سازی این فیلم با شیوع ویروس کرونا و نیمه تعطیل شدن سینما‌ها همزمان شد و بعد از آن به دلیل ترافیکی که در اکران فیلم‌ها ایجاد شده بود فرصت نمایش به دست نیاورده بود.

این فیلم حالا قرار است بعد از گذشت ۴ سال از صبح چهارشنبه نوزدهم اردیبشهت ماه روی پرده سینما‌ها برود.

«نیلگون» راوی یک درام عاشقانه است که در آن بازیگرانی، چون محمدرضا فروتن، میترا حجار و سام درخشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. آنهایتا درگاهی همراه با همایون ارشادی دیگر نقش‌آفرینان این فیلم هستند.

حسین سهیلی‌زاده فیلم «نیلگون» را بلافاصله بعد از ساخت سریال «مانکن» جلوی دوربین برد و بعد از آن نیز دو سریال خانگی دیگر به نام‌های «ملکه گدایان» و «عقرب عاشق» را کارگردانی کرد.

فیلم «نیلگون» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و سرمایه‌گذاری ایمان نیکنام تهیه و تولید شده است.

دیگر خبرها

  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • (ویدئو) خاطره بامزه آقای بازیگر از معلمش در «صداتو»
  • تغییر چهره بازیگر نقش اصلان «خانه به دوش» بعد از ۲۰ سال
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • (ویدئو) خبرهای امیدبخشی که ندا قاسمی بازیگر «نون خ» آرزو دارد بگوید
  • (تصاویر) تغییر چهره بازیگر «خانه‌به‌دوش» بعد از ۲۰ سال
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی