Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک 30 ساله فرانسه از وضعیت خود در سری آ راضی نیست.

طرفداری- اوضاع برای استیون انزونزی در آ اس رم خوب پیش نمی رود؛ حامی بزرگ او، مونچی از این تیم رفت؛ وی اخیرا به تیم ملی فرانسه دعوت نمی شود و پس از نتایج ضعیف رم در این فصل، استیون انزونزی یکی از اهداف هواداران جالورسی برای انتقاد کردن از وضعیت تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انزونزی اخیرا به همین دلیل، اکانت رسمی خود در توئیتر و اینستاگرام را غیرفعال کرده است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ استیون انزونزی تنها پس از یک سال بازی در رم به رفتن از ایتالیا فکر می کند. شرایط در پایتخت ایتالیا به شکلی است که او را به سمت خروج از رم سوق می دهد. مقصد جذاب او، لیگ برتر است؛ وی سابقه بازی در بلکبرن و استوک سیتی را در کارنامه دارد. فعلا هیچ تیمی از لیگ برتر به طور جدی خواهان جذب او نشده و فقط المپیک مارسی به طور رسمی در مورد احتمال جذب انزونزی با مسئولان رم وارد مذاکره شده است. در تعیین آینده انزونزی، عوامل متعددی همچون حضور یا عدم حضور رم در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده و همچنین مشخص شدن سرمربی آینده جالوروسی، موثر است. آرسنال می تواند گزینه ای محتمل برای انزونزی باشد و سرانجام پس از سال ها، شایعه انتقال او به لندن رنگ واقعیت به خود بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • احتمال کلنگ‌زنی طرح سه طبقه میدان ونک در سال آینده
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده