Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها خبرهای خوشی برای هواداران جالوروسی از اردوگاه این تیم به گوش نمی رسد.

طرفداری- نیکولو زانیولو به نماد نسل جدید فوتبال ایتالیا تبدیل شده است و در فصل بد رم، یکی از نکات امیدوارکننده این تیم بوده است. انتظار می رود تابستان شلوغی در انتظار رم باشد و آینده جالوروسی به جایگاه این تیم در پایان فصل گره خورده است؛ ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا احتمالا برای این تیم گران تمام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از توتو اسپورت؛ در صورت ناکامی رم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به احتمال زیادی یکی از ستاره های این تیم قربانی خواهد شد و در این میان نیکولو زانیولو طرفداران بیشتری دارد. رقابت بر سر جذب او می تواند قیمت این بازیکن را افزایش بدهد و به این ترتیب رم قادر خواهد بود از فروش جوان اولش، سود هنگفتی به دست بیاورد تا با دست بازتری برای خرید بازیکنان جدید وارد نقل و انتقالات شود. به نقل از این منبع شهر تورین؛ درحالیکه رئال مادرید و به تازگی میلان وضعیت زانیولو را زیر نظر دارند، یوونتوس از این دو تیم در کورس جذب زانیولو پیشتاز است. آنها همین حالا پیشنهادی به مبلغ 60 میلیون یورو برای ارائه به رم آماده کرده اند که مبلغی بالاتر از سایرین است. البته نمی توان احتمال تمدید قرارداد زانیولو با رم تا تابستان 2024 را رد کرد اما حتی در صورت تمدید قرارداد نیز ممکن است او رم را ترک کند. تمدید قرارداد می تواند راهکاری برای محکم کردن جایگاه رم در برابر پیشنهادات باشد تا غول های اروپای به راحتی نتوانند زانیولو را چنگ رم دربیاورند.

این درحالی است که منابع نزدیک به باشگاه رم، تاکید دارند تابستان خوبی برای جالوروسی در پیش است و پالوتا قصد دارد پس از دو فصل فروش ستاره های تیم، این بار با حفظ مهره های کلیدی از جمله زانیولو، تیم مجهزی برای فصل آینده مهیا کند. در هر صورت تابستان داغ و پر حاشیه ای در انتظار جالوروسی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد

اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.

فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.

موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی