Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:40:25 GMT

طرح امداد ونجات هلال احمر ویژه نوروز دردلفان آغازشد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۲۶۱

طرح امداد ونجات هلال احمر ویژه نوروز دردلفان آغازشد

خرم آباد -ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان گفت: طرح های امدادی و خدماتی این جمعیت برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان آغازشد.

دلفان -ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان از آغاز طرح های امدادی و خدماتی این جمعیت برای خدمت رسانی به مسافران نورو

عباس اکبری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح 50 امدادگر با حضور در 2 پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی 2 پایگاه ثابت امداد رسانی هلال احمر در جاده های گشور، گاماسیاب و یک گروه سیار نیز در سطح محورهای اصلی ارتباطی شهرستان حضور دارند.
اکبری از راه اندازی پایگاه های راهنمای گردشگران در ورودی های شهر نورآباد خبر داد و افزود: در این پایگاه ها امدادگران مسافران نوروزی را راهنمایی خواهند کرد و همچنین بروشورها و سی دی جاذبه های طبیعی لرستان در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد.
وی همچنین گفت: در ایام نوروز جمعیت هلال احمرشهرستان دلفان با چهار دستگاه آمبولانس در جاده های برون شهری به صورت شبانه روزی به مسافران خدمات درمانی ارائه می کنند.
شهرستان دلفان با 150 هزارنفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است.
7270/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي داخلي امدادي دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

صادق محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب