Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: پنج نفر در حوادث چهارشنبه آخرسال به خاطر تماس با مواد آتش زا در استان مصدوم و به صورت سرپایی درمان شدند.

نوید دانایی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سه تن در گرمسار و 2 تن در سمنان بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که شب گذشته به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: امسال مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان سمنان کاهش چشمگیری داشت و امیدواریم با ادامه فرهنگ سازی این روند در سال های آینده هم ادامه یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: نیروهای امداد و اورژانس استان در 24 ساعت گذشته در آماده باش بودند و با همکاری دیگر دستگاه های امدادی و اتخاذ راهبردهای اصولی با امنیت کامل، روز و شب گذشته را با آرامی در استان سمنان پشت سرگذاشتیم.
به گزارش ایرنا، در حوادث چهارشنبه سوری سمنان در سال گذشته 19 تن مصدوم شدند که از این تعداد 18 تن به صورت سرپایی مداوا و یک پیرمرد 60 ساله به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم در بیمارستان معتمدی گرمسار بستری شد.
7339/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان چهارشنبه آخر سال سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: برگزاری جشن راه اندازی مجدد ۲۰۱ واحد راکد، بهره برداری از فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان و همچنین واگذاری زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به خانوارهای واجد شرایط از جمله اقدامات ارزنده‌ای است که در سفر دور دوم به وقوع پیوست.

وی افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با پیگیری‌های مطلوب صورت گرفته در راستای اجرای مصوبات دور اول سفر، بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان افزایش یافت که امری بسیار ارزنده است‌.

استاندار سمنان گفت: مدیران پیگیر مصوبات سفرهای صورت گرفته به شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها به صورت ویژه بوده و در سال جدید نیز به صورت میدانی در جای جای استان بوده و ارتباط با مردم را با جدیت دنبال کنند.

هاشمی بیان کرد: پیگیری مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، تحقق شعار سال، جذب ۱۰۰ درصدی و کامل اعتبارات استان تا قبل از پایان مهلت قانونی، جذب تسهیلات تبصره ۱۸ با همکاری بانک‌های عامل استان، صرفه جویی در مصرف آب، تسریع در اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن و سایر موارد از جمله اولویت‌های استان در سال ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6086936

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت