Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:05:36 GMT

تعطیلات نوروز، مازندران بارانی است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۵۳۵

تعطیلات نوروز، مازندران بارانی است

ساری - ایرنا - گزارش پیش بینی های اداره کل هواشناسی مازندران نشان می دهد هوای این استان در نیمه اول تعطیلات نوروزی بارانی و در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که هوای این استان امروز چهارشنبه ابری همراه با بارندگی است و در ارتفاعات و محورهای کوهستانی همراه با مه و بارش برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیش بینی ها نشان می دهد که از صبح روز پنجشنبه ، نخستین روز سال جدید نیزبارش پراکنده باران در دشت و بارش برف در ارتفاعات ادامه خواهد داشت و از عصر همان روز میزان ابرها کاهش خواهد یافت.
مردم مازندران و مسافران از روز دوم فروردین هوای صاف، آفتابی و همراه با افزایش دما را خواهند دید و این وضعیت تا روز شنبه ، سوم فروردین ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر این روز از سمت غرب استان هوای بارانی و همراه با وزش باد اغاز شد.
بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در مناطق کوهستانی تا روز دوشنبه ، پنجمین روز عید نوروز ادامه خواهد داشت.
امروز ، در آخرین روز سال 97 هوای ساری مرکز مازندران ابری همراه با بارش باران و وزش باد است و کمینه و بیشینه دمای امروز این شهر 7 و 11 درجه سانتی گراد پیش بینی شد.
2096/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هواشناسی هوای بارانی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل های هواشناسی، سامانه‌ بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه نصریح کرد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

به گفته زورآوند دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه روندی افزایشی خواهد یافت.

کد خبر 6094080

دیگر خبرها

  • فیلمی از هوای بارانی و دلنشین انابد
  • مازندران بارانی می‌شود
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • نمایی از هوای بارانی و لطیف بوئین میاندشت + فیلم
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده