Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در سومین روز برف و کولاک محورهای توسکستان، آزادشهر و کیاسر همچنان مسدود است، ابراز داشت: ستاد مدیریت بحران شهرستان شاهرود مسافران را در مساجد، مدارس و روستاها اسکان دادند و راهداری برای بازگشایی مسیر تلاش می‌کند.

وی بابیان اینکه همزمان با روز چهارشنبه از رانندگان تقاضا می‌شود از حضور در این محورها تا اطلاع ثانوی خودداری کنند، اضافه کرد: بهتر است مسافرانی که از قبل سفر خود را برنامه‌ریزی کردند در نزدیک ترین شهر پیش روی خود اسکان گزیده و اقامت کنند و در شرایط نامساعد جوی از حضور در گردنه‌های برف‌گیر خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان سمنان ترافیک محورهای مواصلاتی استان در مسیر تهران-مشهد را پرحجم و روان خواند و ابراز داشت: با توجه به اینکه مسافران می‌خواهند ساعات تحویل سال را در حرم رضوی حضورداشته باشند اما باید توجه کنند که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند خاطره این سفر را لذت‌بخش‌تر کنند.

کبیری اضافه کرد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد حوادث رانندگی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان ناشی می‌شود لذا به مسافران توصیه می‌شود تا بعد از هر دو ساعت رانندگی یک ربع به طور کامل از خودرو پیاده شده و استراحت کافی را داشته باشند.

کد خبر 4572513

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسیر شمال به جنوب محور کندوان برای تخلیه بار ترافیکی مسدود شده است، افزود: این مسیر تا ساعت ۲۴ یکطرفه و مسدود است و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی ترافیک مسیر جنوب به شمال محور هراز و کندوان را سنگین اعلام کرد و گفت: از نظر شرایط جوی هیچ مداخله خاصی مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6095896

دیگر خبرها

  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان