Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:37:25 GMT

106 نفر در حوادث چهارشنبه آخرسال کرمانشاه مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۷۹۷

106 نفر در حوادث چهارشنبه آخرسال کرمانشاه مصدوم شدند

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ 'محمدرضا آمویی' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس) کرمانشاه، از مجموع مصدومان چهارشنبه آخر سال هشت نفر بستری، 92 نفر پس از مراجعه به مراکز درمانی به صورت سرپایی و 6 نفر نیز در محل آسیب دیدگی مداوا شدند.
وی خاطرنشان کرد: 65 نفر از مصدومان چهارشنبه سوری اهل شهر کرمانشاه، 39 نفر اهل شهرستان های استان و 2 نفر نیز از استان های همجوار برای درمان به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ آمویی افزود: طبق اعلام مرکز اورژانس استان، عموم جراحت ها به دست ها، پاها و صورت افراد وارد آمده بود و تنها 2 نفر از ناحیه چشم مصدوم شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آمار مصدومان چهارشنبه سوری امسال در مقایسه با سال قبل که 179 نفر بودند، حدود 41 درصد کاهش نشان می دهد.
وی، ارائه آموزش های لازم به مردم خصوصا نوجوانان و جوانان را از مهمترین علل کاهش مصدومان چهارشنبه سوری عنوان کرد و گفت: این آموزش ها و خطرات ناشی از استفاده نادرست از مواد محترقه خصوصا غیرمجاز از طریق رسانه ملی، خبرگزاری ها و نشریات و همچنین نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف به مردم ارائه شد.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: خوشبختانه هر ساله شاهد کاهش آمار مصدومان حوادث چهارشنبه پایان سال هستیم که این بیانگر اهتمام خانواده ها برای رعایت هشدارهای پلیسی و همکاری آن ها با ماموران انتظامی است.
7458/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آسیب دیدگی خانواده فرماندهی انتظامی استان مراکز درمانی مرکز فوریت های پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ هرمزگان گرفته شده است.

حسین قاسمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۹ هزار تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۱۶ هزار و ۷۱۱ مورد مشاوره و بیش از ۵۶ هزار مزاحمت تلفنی بوده است. 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: سایر تماس‌ها نیز جهت پیگیری حوادث و بیماران بوده است که در همین رابطه باید اضافه کنم تمامی کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان کارشناس یا کارشناس ارشد رشته پرستاری یا رشته‌های پیراپزشکی هستند که به صورت کاملا تخصصی برای تریاژ تلفنی بیماران و مصدومان آموزش دیده‌اند.

دکتر قاسمی در پایان از تمامی مددخواهانی که با اورژانس تماس می‌گیرند درخواست کرد در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵، ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از قبیل، نوع بیماری، مصدومیت، تعداد مصدوم، سن بیمار، سابقه بیماری، آدرس دقیق و... را در اختیار همکاران ما در مرکز پیام بگذارند و به توصیه‌ها و مشاوره‌های آنها عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳