Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:42:26 GMT

پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی مسافران درنایین

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۹۴۴

پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی مسافران درنایین

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود جمالی فرماندار نایین گفت: فراهم کردن بستر مناسب خدمات رسانی و حفظ شان و منزلت میهمانان نوروزی باید از اهداف اصلی ستاد‌های اسکان باشد و تمامی موارد ایمنی نیز باید در این ایام رعایت شود.

به گفته این نماینده دولت، آموزش و پرورش یک نهاد تأثیرگذار در جامعه است و از این‌رو، می‌تواند در بحث استقبال از نوروز و مسافران نوروزی برنامه‌های مهمی از جمله ایجاد غرفه‌های مختلف هنری، آموزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با حضور خود دانش آموزان اجرا کند.

وی افزود: براساس پیش بینی‌های انجام شده انتظار میرود شاهد افزایش ۳۰ درصدی مسافران درنایین باشیم.

جمالی بیان نمود: برای برقراری سلامتی وامنیت مسافران، ۶ ایستگاه سلامت وامنیت برای انان درنظر گرفته شده است.

محمدباقر مهدوی نژاد در ادامه بااشاره به افتتاح ستاد اسکان نوروزی گفت: فعالیت‌های مجموعه آموزش وپرورش به منظور اسکان مسافران نوروزی، از دوماه گذشته آغاز و امروز با تکمیل تجهیز ستاد‌ها به پایان رسید.

به گفته مدیر آموزش و پرورش نایین، فعالیت‌هایی برای رفاه وامنیت مسافران نوروزی ازجمله بیمه حوادث صورت گرفته است تا تمامی مسافران فرهنگی وغیر فرهنگی بتوانند با آرامش خاطر هرچه بیشتر ایام راسپری کنند.
وی در پایان اظهار نمود:ازمجموع تمامی مدارس این ناحیه، ۴۰ مدرسه برای اسکان مسافرین نوروزی آماده و به طور میانگین این ستاد آمادگی پذیرش ۲۰۰۰ مسافررا درهر شبانه روز را دارد.

ستاد اسکان نوروزی درنایین تا روز ۱۶ فروردین ۹۸ میزبان مسافران خواهد بود.   انتهای پیام/م

افتتاح ستاد اسکان نوروزی درنایین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته