Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@04:24:07 GMT

آخرین وضعیت استان‌های درگیر سیلاب و برف و کولاک

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۴۰۹

آخرین وضعیت استان‌های درگیر سیلاب و برف و کولاک

خبرگزاری مهر: شاهین فتحی با اشاره به آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در استان مازندران اظهار کرد: ١٢ شهرستان (آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، جویبار، چالوس، ساری، سوادکوه، قائمشهر، گلوگاه، نکا ونوشهر) درگیر برف و کولاک هستند.

وی افزود: عملیات امداد در ۶۰ شهر، روستا و محور‌های کوهستانی به ۵ هزار و ۸۲۰ نفر از هموطنان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر با اشاره به ارائه خدمات درمانی از سوی امدادگران این سازمان گفت: سه نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۵ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در استان گلستان گفت: ١٠شهرستان (آزادشهر، آق قلا، بندرگز، بندرترکمن، علی آباد، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت) درگیر برف و کولاک هستند.

وی افزود: ۴۱۷ امدادگر در قالب صد تیم به چهار هزار و ۷۸۰ نفر امداد رسانده‌اند.

فتحی با اشاره به جزئیات عملیات امداد در استان گلستان گفت: ۶۸ اسکان اضطراری از سوی امدادگران ما ایجاد شده و ۳۵۳ دستگاه خودرو که در برف گیر کرده بودند رها شده‌اند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت برف و کولاک در استان سمنان گفت: ٥شهرستان (میامی، دامغان، سرخه، شاهرود و مهدی شهر) درگیر برف و کولاک هستند که عملیات امداد در ۱۲ محور کوهستانی همچنان ادامه دارد.

فتحی در پایان گفت: ۸۹ نفر امدادگر در قالب ۲۴ تیم به ۱۳۸۶ نفر امداد رساندند و ۲۴۳ دستگاه خودرو که در برف گیر کرده بود با تلاش امدادگران رها شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: برف و کولاک سیلاب سازمان امداد و نجات مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه‌های فصلی تمامی جاده‌های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل می‌باشد.

کد خبر 6096413

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی