Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@00:00:21 GMT

تاج: انتخاب سرمربی تیم ملی نهایی شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۴۴۷

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: روند انتخاب سرمربی تیم ملی ایران نهایی شده و او از میان مربیان اروپایی انتخاب خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مهدی تاج در گفت و گویی در خصوص زمان انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: گزینه های مختلفی برای هدایت تیم ملی مورد بررسی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: در نهایت دو گزینه را نهایی کردیم اما درباره انتخاب آنها تعجیل نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرارداد جدید به صورت دقیق تمام مسایل مورد بررسی قرار گرفته است.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: احساس می کنیم در قرارداد گذشته خود برخی مسایل دیده نشده بود و حتی در آن گفته بودیم سرمربی تیم ملی می تواند در خصوص مسایل فنی هر صحبتی را انجام دهد.
وی تصریح کرد: ما در قرارداد قبلی خود مشخص نکرده بودیم آیا صحبت سرمربی تیم ملی در مورد سرمربی یک تیم باشگاهی، فنی است یا غیر فنی و این اجازه را داده بودیم تا سرمربی تیم ملی در خصوص اینگونه مسایل هم اظهار نظر کند.
تاج اظهار داشت: باید تمام نکات موجود در قرارداد شکافته شود تا در آینده با مشکل روبه رو نشویم.
وی در پایان تاکید کرد: انتخاب سرمربی تیم ملی نهایی شده و او از بین مربیان اروپایی انتخاب خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟

باشگاه لیورپول بنا به دلیل خاصی قید استخدام سرمربی اسپورتینگ را زد و سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول که در تلاش است تا پیش از پایان فصل جاری انتخاب سرمربی جدید خود را به سرانجام برساند، سرمربی فعلی فاینورد را به عنوان جانشین یورگن کلوپ که پس از 9 سال در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد، انتخاب کرده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ آرنه اشلوت سرمربی بعدی لیورپول و جانشین یورگن کلوپ در پایان فصل جاری خواهد بود. باشگاه لیورپول برسر رقم غرامت فسخ قرارداد این مربی هلندی با باشگاه فاینورد به توافق رسید.

طبق ادعای رومانو؛ باشگاه لیورپول رقمی بین 13 میلیون تا 15 میلیون یورو به عنوان رقم غرامت فسخ قرارداد به باشگاه فاینورد پرداخت خواهد کرد و همین باعث می‌شود تا اشلوت 45 ساله تبدیل به گرانقیمت‌ترین مربی تاریخ این باشگاه انگلیسی شود. انتظار می‌رود امروز یا فردا طرفین قرارداد را امضا کنند.

پیش از این شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» مدعی شده بود که روبن آموریم سرمربی فعلی اسپورتینگ لیسبون با باشگاه لیورپول برای عقد قراردادی سه ساله به توافق رسیده و این مربی پرتغالی در پایان فصل جاری جانشین کلوپ خواهد شد. اما چه شد که لیورپول از استخدام آموریم صرف‌نظر کرد و سراغ اشلوت رفت؟

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

رسانه‌های پرتغالی در این باره گزارش دادند؛ آموریم 39 ساله از لیورپول درخواست 10 میلیون پوند به عنوان پاداش امضای قرارداد و درخواست دستمزد خالص سالیانه 10 میلیون پوندی کرده بود که لیورپول حاضر نشد برای قرارداد سه ساله‌ای که طرفین در آستانه توافقش بودند، در مجموع 40 میلیون پوند بپردازد، به همین دلیل قید استخدام او را زد و سراغ آرنه اشلوت رفت.

اشلوت که بین سال‌های 2019 تا 2020 هدایت AZ آلکمار هلند را بر عهده داشت، در سال 2021 سرمربی فاینورد شد - تیمی که علیرضا جهانبخش را در ترکیبش دارد - و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی در اردویژه هلند رساند و چند روز پیش هم فاتح رقابت‌های جام حذفی هلند شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم